13 Kasım 2010 Cumartesi

Yanlış Anlaşılmak

Bu durumdan hiç hoşlanmıyorum. Kendimi acayip rahatsız hissederim birisi beni yanlış anlıcak diye. Dediklerim,yaptıklarım benim istediğim şekilden farklı algılanırsa ve bunu anlarsam üzülürüm. Zaten ters anlaşılmasın diye de uğraşırım artık ne kadar oluyorsa..
Bir hikaye geldi aklıma;
*Temmuzda Balıkesirdeydim tatil için.Kuzenlerle bir cafeye gittik oturuyoruz açık hava. Bir ara Batu bana biyer gösteriyordu ama göremedim uzandım iyice göreyim diye. Tam o kısımlarda da bir çift oturuyormuş kızın arkası bana dönük oğlanın da yüzü... Bu iki kırık oğlana bakıyorum sandılar.Ben de zaten sonradan farkettim yani birden çektim kendimi,utandım da.. Sonra bi baktım oğlan kızla yer değiştirdi yüzüne bakmayim diye. Tabi benim şarteller attı. Hayır yani ben zaten yanlış anlaşıldım diye utanmışım,onu da şişirdim kendini bir halt sandı,Beğendiğimden mi baktım ya bu insanlar ne diye her kendilerine bakanı hoşlanıyor sanıyor. işin garibi bakmıyordum da...
İyice içime işledi yanlış anlaşıldığım için,artık varya biraz daha tesirli olsaymış gidip dicektim hop noluyor ben size bakmadım hemen yer değişiyorsunuz yuh yani..

Bugün de bir restorandayız,oturuyoruz Sarişimle. Onun mintik yeğeni yemek yiyor ben de ona takılıyorum seninle evlenicem ben felan diye.. Bi ara gözüm bir aileye takıldı. Karı-koca + 2 çocuk. Bi baktım sonra ne bilim bir daha baktım kadınla erkeğin durumuna. çok ayrı duruyorlar diye.. Hiç bi niyetim yoktu. Sonra bi kadının yüzüne baktım ki bana bir ters bakıyor görmeniz lazım. Çektim gözümü hemen,bi baktım sonra bir daha bakıyor..
Sonra gözümü odaklamadan gördüğüm kadarıyla o da kocasıyla yer değişti. Gerçi bunun sebebi ben değilim zaten ikisininde yüzü bana dönüktü. Sebebi bilemedim ama inşallah kadın o yaşlı kart kocasına baktığımı düşünmemiştir..Gerçi düşünse herifi bana ters oturturdu..
Ne insanlar var Allahım beni buluyor ya!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder