13 Kasım 2010 Cumartesi

Malı Çeken Ben

Her zaman daha kötüsünü düşünüp kendime teselli edecek bir şeyler bulmayı deniyorum,evet bunu zaten demiştim. Ama ya bir insan bu kadar malı çeker mi? Yani kaderime mi yazılmış kafası pilot,beyni kıt,tercihen farklı ve .... insanlar. Artık uygun sıfat bulamadım şu iğrenç durumuma.
Bugün bir arkadaşla konuşuyoruz. O da öyle bir insandır ki özel tarihleri hiç anımsamaz,ince detayları düşünmez.Tam bir hödük gibi davranır. Kız mı erkek mi ben zaten ayırt edemedim,kesin bir cinsiyet belirtemeyeceğim.Anlatayım özetle :
Ben diyorum ki;
-Bi ilişkin var mı?
~ Evet,4 ay oldu. diyor.
- E geçen konuştuğumuzda 1 ay yeni olmuştu?
~ Ne bilim işte eylülden beri çıkıyoruz.. diyor.
Ya bunu bana diyen kişi,gerçekten hatırı sayılır bir üniversitede çok iyi bir bölüm okumakta.. beyin isteyen,toto isteyen bir bölümde. İfşa edemem çünkü anlaşılır. Ya gözlerim fıldır fıldır döndü.. Bir an şüphe ettim. Sandım ki bu da şizofren çıktı. Hayır yani öyleyse de şaşırmıcam,beklerim. Ben artık boynu bükük kuş gibi,sessizcenek kabulleniyorum hayatın zırvasını.
Ey gerizekalı,bir hesap et bakalım eylülden kasıma 4 ay mı eder?Başka bi arkadaşa anlatıyorum,diyor ki bu heralde haftaları sayıyor. Sövüyorum diye yanardöner olmayayım,yüzüne söylesem alınmaz ki zaten. Herneyse.
Bir de kahve falı olayını belirtirken şu ayrıntıyı unutmuşum: Falcı adam,kuzenim Merte dedi ki: ilerde lacivert bir araban olcak. Zaten Mert hiç inanmıyor,sırf bizim için geldi,geyiğine de baktırıyor o kadar parayı vermişim baktırmayım mı ayağına.
O kahvenin renginden,lacivert arabayı nasıl ayırt etti ben onu anlamadım? diye bir cümle çıkarttı ağzına ki çıkarış o çıkarış. Yarıldım,koptum ya öyle bir ayrıntı benim aklıma inanın gelmez:d
Yine de umudumu kırmadı,adam iyi bakıyor dedi de içime sürahilerle su boşaltılmışçasına ferahladım.Zira dediklerinin doğru çıkma ihtimalinin var olduğu ümidiyle yaşamaktayım halen..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder