23 Kasım 2010 Salı

Sevgili Erasmus

Allem ettik kallem ettik,her şeysine rağmen şu erasmusa başvurumuzu yaptık. Bahar dönemi mi olsa güz dönemi mi? Yoksa 1 koca akademik yıl mı olsa gibisinden düşüncelere dalınca kolay olmuyor tabi hak verirsiniz ki. 1 yıl çok uzun,dayanamam hasretliğe. Güz dönemide çok acemi hissederim kendimi. İyisi mi dedim ben bahar dönemi yazayım. Börtü böcek,yeşillik,güzel hava felan. Okumakta gözü olan insan bunları düşünür illa ki(!)
Demin online olarak işlemimi tamamladım,yarında çıktımı alıcam efenim. Bana bol şans dileyin lütfen. Çünkü gerçekten şansa ihtiyacım var.Her şeyden önemlisi de bu Erasmus Programıyla İspanyaya gitmeye ihtiyacım var. Burdan erasmus kardeşçime öpücüklerimi ve kucak dolusu selamlarımı yolluyorum.. Binevi yağcılıkta denebilir.
Zaragoza,Almeria ve Augsburg'a başvurduk. Sinem de hala yanımda karar vermeye çalışıyor,ona buna soruyor ya hadi hayırlısı..
Bu aralar kanksımda bana bozuk atıyor. Onu ekmiyorum aslında. Zalim yurt netinin gazabına uğruyorum sadece ve sadece.. Ders çalışması için plan yaptım ve uymamak gibi bir hataya düşüp beni çılgına çevirdi yaklaşık 3 dk önce. Eğer o sınavı geçemezse bir çok Kfc sözümü gerçekleştiremicem.Tabiki bu benim için artıdır param cebime kalcağı için.. Ama o gelcek beni gezdircekti,tiyatroya götürcekti,kafamı dağıtcaktı.. bla bla bla. Aklını başına devşir diye ona bir uyarı mesajı yollayım burdan!

Birsürü ödev gene birikti ve ben gene isyanlardayım..

Fonetik dersi bugün ebemi belledi,inim inim inletti resmen. Kafam beynim durdu,sarsıldım..Vücudum çöktü yani şu okula geldiğime pişman oldum yeminlen. Çidonun dediğini yapcam,bi kısmet çıksın okul mokul vız gelir tırıs gider.Duyurula :)

Dün Gossip Girle başladım. Keyifli bir dizi olduğunu söylerim şahsım adına bir yorumda bulunmam icap ederse..Daha 1.sezon 3. bölüm olunca kritikte detaya inemiyorum. Onunda zamanı gelir elbet.

Yine dertler derya olmuş,ben de bir sandal diyorum,türlü türlü çünkülerim var.. Ama susup şöyle bitiriyorum:
Depremlerdeyim..Sarsıntılarım bu yüzden.. Vazgeçemiyorum ki.. Ah şu gençlik takıntıları..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder