3 Kasım 2010 Çarşamba

Maç

Bugün kantinde arkadaşlara eşlik ederken,yarı izlemiş olduğum spor. Ya hiç mi hazetmez insan? Bir gıdım zevk almıyorum yani gözümü,beynimi oraya odaklayamıyorum. Benim ilgimi çeken şu:
Erkekler genelde,bi gol olcağı sinyalini alınca ya da kızdıklarında felan hemen bir toptan ayağa kalkıyorlar sanki o an içeri çok önemli bir şahsıyet giriyormuşçasına. Fazla eğlenceli oluyor yahu onu izlemek,cidden.
Hepsi o an dünyayla bağını koparmış gibi,o kadar hızlı gelişmese keşke olaylar,ani fotolar yakalamak zor oluyor.. Ola ki canınız sıkkın,maç olduğu bir gün gidin arkaya kurulun,milleti izleyip izleyip kıkırdayın. Gerçekten o dudağı kenarlara yayıyor,gülümsetiyor sizi ;)

Bu yazımı da şu şarkıyla bitireyim,ne zamandır adını düşünüyorum;demin buldum:
Ahşap evlere özlem duyarım,sürgülü kapılara
Fesleğen kokusuna,akşam sefalarına..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder