15 Kasım 2010 Pazartesi

Ve Kelebekler Ölür

Ya varya artık böyle hayatın ben taaa... Dün neydim bugün nasılım! Böyle karışık,değişken bir ruh hali ve böylesine mal bir hayat olamaz ya. İvedikten alıntı yapmadan edemeyeceğim : Bu ne saçma hayat, bu ne serkeş hayat, bu ne dingil hayat ya? Bu ne kopuk hayat, bu ne manyak yaşam tarzı ya!!

Dün o kadar mutluydum ki,yani böyle içim kıpır kıpırdı. Aşık olmuşum gibisinden bir heyecan vardı. Adeta içimde kelebekler uçuşuyordu..Hayaller kuruyorum felan ben,ileriye dair..güzel şeyler..ince meseleler.. halbukisi insan aklını başına almaz mı? Ey manyak kız Elif,sen hala anlayamadın mı hayal kurmak haram sana haram ya! Gerçekleşmicek,olcağı varsa da oldurmuyorsun be güzelim. Yapma böyle ama ya aaa:@

Bugün noldu? Kötü bir haber.Gerçekten kötü..üstüne hayaller dipte hem de yerin 5 bin kat dibinde.. Kısacası üzüldüm,üzgünüm. Tadım yok.. Diyorum ki nolursun istediklerim olsun. Olmicaksa da ben üzülmeyim. Ama yoook efenim! olur mu öyle hiç? Elif belasını çekecek. Başka yolu YOK.
Keşke kelebek ömrünü uzatabilsek. Bunun bir çözümü olsa. Benim içimdeki kelebekler de bugün öldü,bitti..paramparça oldu resmen. Dedim kendime - ne bekliyordun?
Of Allahım of!
Nedendir hep zorla sana gelişim
Of Allahım of!
Ofları tekerledim,sayenizde...
diyorum ve bitirişi de şu sözlerle tamamlıyorum :
Bana yoksun,biliyorum. Usul usul eriyorum. Kararıyor gözlerim,hep yorgunum!! :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder