12 Kasım 2010 Cuma

2 Edepsiz İnsanız Biz

Ya ben artık kendimize çılgın ikili dicem,yeri geldikçe:d
Çok gülüp ediyoruz,eğleniyoruz ya. Başımıza ne gelse kader bizi ayırt etmiyor;ikimizede eşit payeler..
Yakında yurttan atılıcaz,devamlı gülüyoruz,geceleri yırtınarak,ağzımız yamulurcasına,kulağımıza yapışana kadar :D
Sonuç:yan odadan bir kız geliyor,artık o an ki sinir durumu neyse ses tonu o şekil:yazarken vurgu yapamıyorum ama yan odamızdaki tatlı arkadaş çok sevimli uyarıyor:kızlar sesiniz olduğu gibi yanda,yarın sınavım var uyuyamıyorum. Yoksa rahatsız etmem ama lütfen..dedi. Canım ya halbukisi bizim edepsizliğimiz yani milleti uyutmuyoruz,sonra da binbir eziklik,utanç..
Artık aynaya uyarı postiti asmışlar:Kızlar geceleri sessiz olalım!
Başımız üstüne tabiki dedik. Bu laf sadece ama sadece bize geliyor.
Bir de Fakri diye bir insanın arkadaşı olmaya görsün. Artık gülmek için bir tek ağız yetmiyor ona:D yıkılıyorum o çocuğa ya aşırı komik,tatlı. iyi ki tanışmışız. Moralin mi bozuk? Tek adres:Fakri.
Burda belirtemicem ama aramızda bir espri oldu,sonunda makat felan gibi tabirler kullanıldı. Sinemle söyleyip söyleyip gülüyoruz. Dün metroda yerlerdeyiz gene.. Devamlı millet bize gözünü pörtletip bakıyor.Onun üstüne de bir daha kırılıp geçiyoruz biz. Ben orda patavatsız gibi sormayım mı(zaten ses ayarım yoktur,anırırrım) Makat bıçağı diye bir şey vardı demi diye? Ama cidden şaka yapmıyorum,komiklik olsun diye de sormadım. Öyle bir şey geldi aklıma. Bu başladı gene.. Kız döndü bize bakıyor. O makat değil makEtmiş:D
Daha da unutur muyum? ASLA!!
Ben metroda Sinem'e elimle makas işareti yapıyorum,bir şeyi kesiyormuş gibi. Artık gülmekten altımıza etcez,geçtik rezilliği. Alıştık,saldık.
Ben artık diyorum biz gene çok güldük,bakalım dönüşte ne bela bizi bekliyor. Allah acısını nasıl çıkartcak bunun gibi düşünceler içindeyiz. O derece işte düşünün halimizi.. Hayırlar olsun halimiz ne diyim. Allah ıslah etsin bizi:p
Burdan bu yazı Sineme gitsin: The son of Machat !!! Böhühü. Bu ağız bozukluğu beni mahvedecek..Neyse!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder