18 Kasım 2010 Perşembe

Kem Küm

Bu yazıya da bu başlıktan daha uygununu düşünemedim şu kafayla. Hmm mm diyorum yani. Bayramla ilgili diyebilceğim tek şey : daha sıkıcı,daha kötüsü olamazmış. Yalnızlık tey tey!
Yazıcak bir şeyler de bulamıyorum artıkın. Sıkıntıdan kendime twitter hesabı açtım,bi de Hocam.com hesabımı aktifleştirdim. Yeni ufuklara yelken açak dedik ya iyi mi ettik? Görücez. 
Çok sıkılıyorum ben ya. Şimdi de gidip zıkkımlancam! 
Hoşçakalınız efenim. Ve geleneği bozmayalım sivrilipte dimi ama ; İYİ BAYRAMLAAAAR! :)

2 yorum:

  1. aa bende bi aralar twitter açmıştım sonra kapattım. çok yapay bi ortam gibi geldi bana.

    sana da iyi bayramlar :))

    YanıtlaSil
  2. Demi Erdo ya boş geliyo bana. Face'i değişmem hiçbir şeye:p
    Twitter felan eğlenceli gelmedi pek. Aman ben ne yaptığımı biliyo muyum? Sıkıntıdan açayım dedim :D Gidişat neyi göstercek bakalım?
    +Tşk ederim :d Bayram 8 dk sonra bitecek sonunda..

    YanıtlaSil