27 Kasım 2010 Cumartesi

Yağmur

Yağmuuuuur,yağmur yağmur yağmur,geri verecek buharlaşan sevgimizi.. der bir şarkıcı. İyi der,hoş der.
Yağmur yağınca severim hayatı,havayı..romantik gelir duruma göre de. Tabi şikayetlenmeden olmaz:saçları at yelesine dönüştürdüğü için bir kat daha sevcek halim yoktu dimi sonuçta.
Bu resimde gökkuşağına dikkatinizi sündürrüm. Bizzat ben,kendim çektim fakültenin çaprazından.

Bi ödev konusu aramakla öyle meşgulum ki.. İlkokul çağındaki bir çocuğun ilgisini nasıl çeken bir konu bulurum,nasıl hitap ederim derdi yetmiyormuş gibi bir de Fonetik ve Eğitim sınavım var.. Wtf!!
Burnumdan geldi bu hafta..Öyle ki şu an kendimi berbat hissetmeme sebep olan bir sonucu doğurdu: Annemin doğum gününü unuttum.. Evet.3 gün geçti üstüne ve bugün hatırladım. Ona da hatırlamak denirse! Arkadaşım hatırlattı desem yeridir. Çok eğlenmiştim bugün,onu da ayrı bi postta yazcaktım ama bu annişkomu arayıp mutlu edememiş olmak içime oturdu resmen. Yarın Ankamall'den bir hediye almalıyım,sürpriz olarak da yollamalıyım..
Acil yardım..bana,ona..ihtiyacı olan herkese acil yardım..biraz sabır..biraz mutluluk.. Bütün bunlar için bir melek diliyorum:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder