1 Kasım 2010 Pazartesi

İlgili İnsan

İlgili insan benim gibisine deniyor efenim,oda şöyle oluyor:
Ödevini son güne hatta ve hatta neredeyse son ana bırakan.. Ve sunumu varken gece 12 lere kadar dışarda sürten,sunum için ilk dersi eken ve ona rağmen çalışmayan,uyuyan nette takılan,sunuma da artık toto korkusundan sınıfta çalışan insan olur. O insan da muhtemelen ben olurum. Evet benden kötüsünü düşünemiyorum. 2 tane writing ödevini yeni yazmış bir kişi olarak,artık kendimle gurur duyuyorum bu savsaklamamdan ötürü. Bıraktım artık ben ODTÜ'ye felan yatay geçişi. Benim neyime ki? Ya şu sınıfı geçeyim,alttan ders bırakmayayım o bana yeter vallahi de. Bir de yarına sınav varmış. küçük çapta gerçi. Olsun ya farketmez. Hadi tamam dersi madem dinlemiyosun manyak Elif,sor bi insanlara ödev,sınav var mı diye. Hayır yani neyime güveniyorum onu da ah bi bilsem!
İşin kötü yanı da,yarınki sınava dair en ufak bir şey bilmiyorum,hoca da maşallah erinmemiş yazdırmış anam yazdırmış.
Hadi hayırlısı....
Canımda bir nar çekti ki sormayın. Öyle vicdansız,pis bi oda arkadaşım var ki bana narı ayıklamıyor bile.. Kader diyorum,sabır diyorum... Ve dışa vurmak istemediğim çokça küfür :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder