7 Kasım 2010 Pazar

Fatmagüle Dönmek

Dün,biricik Sinemin dahiyane fikri üzerine afedersiniz bok yoluna gidiyorduk. Ben onca ödevi,sınavı saldım artık it ayağı gibi geziyorum. E Allahta belamızı verdi zaten. Neyse efenim,biz dedik hadi alışverişe gidelim. Aslında bizi Ankamall'den ötesi kesmiyor ama Optimum'u denemezsek ayıp olurdu.. İndik o Beytepe köprüsünde(allah belasını versin),gittik Eryaman'a. Neyse oldu bitti sahfasını geçersek,sadede geliriz:
Kampüse dönmek için tekrar Beytepe Köprüsünde durduk ki artık burayı belayla anıyorum,bu köprü yıkılsın,ölsün,bitsin kötü bir şey olsun. Ölümüm elinden olacaaaadı yoksam ya.
İki kız başımıza köprüde bekliyoruz,yanımda nefes alan tek yaratık Sinem,dahası yok ya bir kedi bile yok.. Bir de gelip geçen arabalar. Ortalık zifiri karanlık.. Kuzuların sessizliğiymiş meğersem. Sonraaa olanlar oldu.
Bi baktık 2 araba durdu;içinden döşünün kıllarını açmış maganda tipli 9-10 herif üstümüze doğru yürüyor. Hayır ey allahın manyağı,bu kadar mı kıt zekasınız siz? Gecenin karanlığında,bu iki kızın üstüne onca herif neden yürür? Bu kızlar korkar diye düşünmediniz mi!
Yok işte düşünseler yürürler mi? Ben tabi ki şoklardayım. Adamlar üstümüze yürüyor ve o an tek hissettiğim: vücudumu bir sıcaklık sardı,dizlerime kadar ılıdı içim. Titredim. Hayatımın sonu sandım,sözün bittiği an idi resmen. Yani tutup götürseler oyuncak edeceklerdi bizi,ama öyle bir korku yok ya resmen sinirlerim boşandı. Adam sordu 'burda sizden başka 2 bayan gördünüz mü arabayı durduran?'. Deedik 'yoook,biz görmedik.' Ama bizim ses gitti artık dalga dalga oldu resmen. Of allahtan çekip gittiler. Onlar arkalarına bakıp yürürken ben etrafta kaçacak yer arıyorum ama ne fayda? Bağırsan kimse duymaz,kaçsan nereye gitcen? Yani 2 pantul 1 tunik uğruna Fatmagül'ün Suçu Ne yi canlı canlı çevirecektik Allah etmeye. Aman ya düşmandan ırak böylesi olay!
Neyse defoldu gittiler ama benim gözüm fıldır fıldır 230u arıyo:d Yok beklersin gelmezya,öyle bi durum bizimkisi işte. Sonra başka bi araba durmasın mı önümüzde? Durdu valla. Allahtan arabadan inmedi,kibarca sordu.Ego bekliyoruz dedik ve yitti gitti.
Sonra şükür ki durağa bir öğrenci daha geldi de şöyle derinden bir oh çektim.
İşte bok yoluna gideyazmak ve Fatmagüle döneyazmak böyle bir şey.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder