21 Kasım 2010 Pazar

Çatlakların İçinde

Üzülerek belirteyim ki,gittikçe arsızlaşıyorum,edepsiz bir insan oluyorum. Sinemin tabiriyle : the level of edep is zero.
Bugün ben bi halt yedim,yemez olaydım. Kuzenimi aradım,dedim ki hadi halama gidek. Canım kısır çekince akla gelen ilk adrestir çünkü orası. Şansıma o babanneme gelcekmiş. Ben de babanneme gittim hem halamı göreyim,hem bebesini göreyim hem de kısırı mideye gömeyim diye..
Allahım o Ecrin,o minik bebek ne hareketli ya. Yallı,hareketli bir minik kuzen. Hiç durmuyor ya bende olan bebek aşkını yemin ediyorum bir kalemle sildi attı velet,yerlerde şu an o istek. Biraz daha yanında dursanız sizi evlenmekten bile soğutur. O derece diyorum yani. Artık ben bunu koridorun başına oturttum, o sürüne sürüne gelene kadar kendime biraz dinlenme süresi veriyorum :d O yanıma gelince gidip bir daha oturtuyorum koridor başına,iki oynuyorum onu güldürüyorum sonra direk oturma odasına tüyüyorum.

Neyse gidişat böyleydi,gelelim the level of edep is zero olayına ;
''E'' tuvalette biraz fazla durunca halam aynen şöyle dedi:
-E,napıyon tuvalette bok mu yiyon?
-He,gel beraber olsun.
Ben de diyorum,hala iyi yönden bak. İşte çocuk çıkardığını yiyor,etrafda kirlenmiyor,oh mis!
Halama diyorum ki asıl sen kızını oturt. Vallaha bak koysan kakayıda yer o pis midesiyle. Tabi burdan çüş Elif,o yazık ne yiyor da cevabını almak çok iç açıcıdır mesela.

Bide ondan sonracıma süt kardeşimgile gittim. Orda da çok çişim geldi diye yakınıyordum ve ''O'' bombayı patlattı :
-Ağzımda bayadır sidik yüzü görmediydi ha,iyi oldu bunu dediğin.Gel yap..
Oow dedim çok iyi o zaman:p

Yani efenim,ben uslu olmaya usluyumdur,edepliyimdir(!) emme velakin,alem müsade etmiyor anacım ben nöriiim?!

Not: İsimleri deşifre edemedim,ağzımı dışkıyla kirletmek istemediğimden..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder