2 Ekim 2010 Cumartesi

Erhanla Son Gün

Artık Desperate Housewives'a döndük Sinemle. Odadan zorunlu ihtiyaçlar olmayınca çıkmıyoruz. Neden çıkalım ki? Kimse çıkalım demiyo,artık unutuluyoruz mu ne? Geçen seneye göre daha bir eksik,boş,yalnız sanki her şey. Kendimi daha yalnız hissediyorum,eskiyi hep özlüyorum.Hayatımda hep geriye dönüş yaşamak istiyorum. Nedendir bilinmez diyemem,biliyorum çünkü. Herneyse,gelelim bugüne;
Çıktık 230 la Kızılay'a gittik. Benim için eşsiz bir lezzet KFC!!!. Bayılıyorum o çıtır kanatlara yahu,yok böyle bir tad. Zararı zerrece umursamıyorum ki zaten az ve öz sayılır. Ordan sonra, beni,burayı da görmedim demeyim diye Tunalı'ya götürdüler. 1 yıldır Ankara'da yaşayan bir şahsıyet olarak Tunalı'ya gitmedim ama hiç de gocunmuyorum.Gittim gördüm efendim yani görmesem de olurmuş. Bi albeni sezemedim görünürde :D
Sıradan bir mekandı yani. Kızılay hep daha canlı ve sevimli gelir bana. Favorim olur bizzat.
Tunalı'da artık kendimize fotoğraf çekincek manzara arıyoruz. Ee yıllardır facebookta aynı profil resmiyle durmak hoş olmadı,dedik bir değişiklik yapalım. Bugünü tarihe geçmek lazımya,neyse!
E böyle bir mekan da olsa olsa Kuğulu Park olur dedi Erhantoş. Bende sanıyorum ki Altınpark gibi büyük,değişik bir yer. Bir de ne görelim? Minnacık park ya popo kadar biyer resmen.3-5 fotoyu çekinip kalktık,Mısır Cafe'ye gittik.

İçerisi,ışıklandırması gayet hoştu.Cool bir mekan ya. Taze sıkılmış portakal suyumla mideme ziyafeti çektim. Sonradan yanımıza Yasin ve Yeto'da katıldılar. Öyle benimle uğraştılar ya  milletin işi gücü benim.
Sonradan başıma ne gelse beğenirsiniz? Kuş pisledi ya onu da Burger'da dondurma alırken farkettim.Iyy yani:( Ama şans getiriyormuş,ordan kendimi teselli ediyorum.En yakın zamanda talihli bir olay ya da kısmet olur inşallah diyelim. Ama odaya dönünce duş almak bana farz oldu artık,o derece diyorum.
Not:Künefe ve midye dolma hayallerimi pazar gününe saklamak zorunda kaldım. Bugünü anca Sundae ile sonlandırdım:d
Kısacası,güzel bir gündü,güldük ettik ve malesef ki son!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder