10 Ekim 2010 Pazar

Pis Boğaz Olmak

Ben bu eylemi fazlanında fazlası gerçekleştiriyorum,hatta o derece ki haddimi aştım artık. Ya aslında çok çok yiyen biri değilim,zaten kilom da gayet normal.Ancak canım zamanlı zamansız her şeyi çeker,hiç affetmem :p
Dün bir mercimek çorbası pişirmişim ki off. Bir insan becerikli olur da bu kadar olmazmış,ben yetenekte sınır tanımıyorum. Hehhe. Neyse iğrençleşmeden söze dönüş yapayım:
Annemden aldığım tarifle,acemiliğinde verdiği bir ilgiyle özene bezene ve biraz da -ya olmazsa? korkusuyla pişirdim,vallahi de olmuş yani.Hakkaten yenilir durumdaydı.İdare eder dersek beni harcamış oluruz,cidden güzeldi,hiçte mütevazı olamıcam şimdi.

Bugün de Barışcım geldi,Leman Kültür'de nar olduğundan kesinlikle şüphe ettiğim bitki çayı içtik ve Pizza Hut'a yollandık. Sınırsız menüden aldık. Çorba çok iyiydi ama tuzluydu be. 4 dilim pizza yedim zaten,bida yicektim de bitmişti. Artık Sinemle Barış benle dalga geçiyolar yeter sınırsız dedilerse de bu kadar demediler,kuruttun adamları,bida seni almıcaklar buraya diye. Hatta Hacettepede'de açacakmışlardı da,beni duymuşlar açmamışlar vövövö! Ve benzeri dalgalar işte,dahasını yazmayayım.
Ondan sonracıma,tam karşıdan Burger'da Sundae yedik,hastayım ya ilaç niyetine yiyorum işte. Aranıyorum diyelim, bariz hemde.
Ordan da Barış yoluna,biz yolumuza..

Yavaştan da acıktım ya,ton balığı mı yemeliyim yoksa pişirdiğim çorbadan mı :D Aç olanların canını çekirteyim dimi ama :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder