2 Ekim 2010 Cumartesi

Manyak Kız

Öyle bir oda arkadaşına sahibim ki kaderim bana burda bile oyun oynuyor. 'kafası kırık' sıfatı en fazla ona yakışırmış heralde.
Yeni keşfetti blogumu. Gerçi keşfetti yerine daha farklı bir fiil kullanmalıyım galiba. Açmış yazdıklarıma gülüyo hem de kırıla kırıla. Benim de bütün dikkatimi dağıtıyor ya. Hem acep o kadar rezil paylaşımlarım mı var ya da nedir bu kadar komik olan? Bunu üstüme mi alınsam ki napsam şinci bilemedim ki ben. 
Masası da tam arkamda,densüüz dönmüş ne yazdığımı okuyor. Tabi kendisine yağdırmalarımı okudu,hemen ayağa kalkmış 'gerizekalı sil çabuk' diye sövmeye başladı. Bu zaten hep böyle ah yarebbim ne diyim ben artık ya. Almış eline bıçağı üstüme yürüyor. Yazı ona ters gelirse acısını da face'ten çıkarcakmış. Hadi bakalım yavruuu alışığım ben bu tehditlere. Hodri meydan Sinem hanım!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder