9 Ekim 2010 Cumartesi

Uzun Zamandan Sonra

Bu yazıya bulabilceğim en uygun başlık bu olsa gerek. 1 haftadır yazamıyorum,hem canım istemiyor hem de.. Yok yok sadece canım istemedi sanırsam. Öncelikle,eylemlerimi özetleyim:
Okula gidiyorum,odaya geliyorum,dışarı arkadaşla veya kuzenle buluşmaya çıkıyorum,e bu arada şifayı da kapmayı ihmal etmiyorum yani( saolsun cadoloz roommate'im). Hala burnumun akmasıyla dertliyim,artık acıyo ya.
Okulum başladı ama dersler halen yarım yamalak.Bu hafta yoluna girer umudundayım. 8 dersim var ve hiç seçmeli ders alamadık çünkü zaten maximum almamız gereken krediyi (23) bile aşmışız + 2. bir dil de alamadık,yokmuş. En olmadı kursa felan gidicem,ilgim İspanyolca lakin bizim alabilceğimiz diller Almanca ve Fransızcaymış.Bu durumda Almancayı gözü kapalı elicez ve Fransızcaya talim etcez!
Yoğun bir programım yok lafın özü,çok tatmin de oldum sayılmaz ama lehime bir haber aldım.Gerçi hoca ne kadar ipler bilemedim amma fonetik dersine gircek prof.la hemşehriymişiz.

İyi mi ki?:p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder