20 Ekim 2010 Çarşamba

Ev Hanımı

Yiter ya yiteeeer. Resmen ev hanımı olduk diye dalgalardayız resmen. Artık zaten her şeyimizi ciddi ölçüde abartıyoruz yani orası çok bariz. Ama hoş oluyor böyle. Gezip gezip gezmiyoruz demek. Ama hala öyle geliyor bize ki bundandır öyle dememiz. Belki de yetmiyor bize. Herneyse.
Facebookta aktivitelerime ekledim:
Gerçektende çok çok emin adımlarla ilerliyorum. Öyle oldu ki odamı özlemeye bile başladım. Bir an önce gelmek felan istiyorum odaya. Çok değişken ruh hallerim. Dün bakarsın melankolik havalardayımdır,triplerde... Bugün çok iyiyimdir,tabiri caizse kopuyorumdur.
Mercimek çorbası yapıyorum,hem de ellerimle. Yani hazır çorba değil. Bildiğiniz yağını tuzunu felan ben ayarlıyorum:d Pişiriyorum. Güzel oluyor işte. Biz Sinemle diyoruz zaten ki : Artık börek felan açarız. Sevgilisi olanlarada tavır alıyoruz şakacıktan. Bekleriz börek yemeye gelin. Gözlemecilik yaparız,artık kantinde yok,iyi para alırız yurtta.
Aklıma bazı şeyler gelmiyor yazarken,çok komik muhabbetler dönüyor aslında aramızda ya. Keşke unutmasam. Ah şu kafa yok mu bende ah!
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder