22 Ekim 2010 Cuma

Amasra 1

Bu da İstanbul gibi devamının geleceğini umduğum bir konu :)
Bugün dersten sonra Sinem beni arayınca,ani bir kararla Amasra gezisine gitme kararı aldık. Haftasonuna dair planlar gerçekleşemeyince,boş durmayak dedik. Zaten az bir şey paramız var,onu da yola vercezya,harcicak yer arıyoruz. Rahat etmezdi ki zaten içimiz,bünye kaldırmıyor yahu parayı. İlle bitecek o yani,ille odaya tıkılıp kalacağız,züğürt olacağız dönüşte. Ama her şey kendince güzel,varsın olsun diyorum. Okuduğum kitaptan alıntı yaparak da ekliyorum: Üzüntüyü Bırak,Yaşamaya Bak.
Saldık dertleri. Onu da zamanı gelince düşünürüz diyorum. Gidelim,gittiğimize değer diye de umuyorum. En olmadı bir değişiklik yaratmış oluruz kendimize. Hem çok değil,1 haftacık çulsuz takılırız o kadar yani.
Hem araştırmalarım sonucunda Amasra'nın çok şirin,çok güzel bir yer olduğunu öğrendim. Karadeniz'in en güzel yerlerinden biriymiş. (Vikipedi ve ekşi sözlük sağolsun)
Gidiciiiiz ve görücüüüüüz bakalım,fotolarla dönüşümüz muhteşem olacak inşallah!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder