28 Eylül 2010 Salı

Araf

Mor ve Ötesi'nin bence mükemmel ötesi şarkısı. Çok beğeniyorum. Tabi burdaki kastım şu:
Araf:İslam dininde Cennet ve Cehennem arasındaki tepenin adıymış. Günah ve sevapları eşit olduğundan cennet ya da cehenneme giremeyenlerin bekletildikleri yer olarak bilinirmiş.
E ben bunu okuyunca kafam karışmadı değil hani. E bu durumda bu insanlar sonsuza kadar Araf'ta mı kalıyorlar? Yani ne sevaplarının faydasını görücekler ne de günahlarının bedelini vericekler. Wikipedia dan okudum ama benim sorumun cevabımı alabileceğim bir yazı bulamadım.İlginç!

2 yorum:

  1. Belki dünyada bıraktıkları herhangi bi şey son durumlarını belirler.. Mesela iyi bir evlat..ya da diktikleri bi dut ağacı..! çnkü; dünyada iyi bir iş yapanın ya da hayırlı bi şey bıraknın sevap defteri hiç kapanmazmış..! bunun tersi de olabilir. ;)

    f.doğuş

    YanıtlaSil
  2. Ya ama günahları ve sevapları eşit olanlar diyor? Bu dediklerinde hesaba katılıyorsa geriye ne kalıyor. Karar nasıl veriliyorki??

    YanıtlaSil