10 Ekim 2010 Pazar

Deniz Tanrıçası

Çok keyif aldığım,favori serilerimden biri olan ve devamını dört gözle beklediğim Gece Evi serisi yazarı P.C. Cast'in yeni serisinin ilk kitabı. Gözü kapalı aldım kitabı,direk yazarın adını görüp. Sandım ki iyidir,hoştur,su gibi akar. Ama nerdeeee?
Ya yaklaşık 3 haftadır elimde sürünüyor kitap,resmen eskittim. Okuyasım bile gelmiyor ne bilim,biraz sıkıcı buldum. Halen yarısındayım,acep diyorum okudukça mı akar? Hiç sanmıyorum artık ama var işte bi umut hep :p

Deniz kızı,deniz erkeği,tanrıça,sihir gibi olağanüstü durumlar var. İlgilenene zevklidir,ha ben de hoşlanmıyor değilim böyle hayali ürünlerden ama bu beklentimi karşılayamadı ya. Esefle kınıyorum.

Zaten Olgunlardan bikaç kitap almıştım Allahtan,tuttum Ece Temelkuran Muz Sesleri'ne başladım dün gece. Tabi yarım sayfa okumak başlamaksa? Devam!! :D


Bakalım bunu beğenicem mi? Okuyup görcez efenim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder