20 Ekim 2010 Çarşamba

İstanbul 1

Başlığa 1 yazdım çünkü bu başlık altındaki yazılarımın muhtemelen devamı gelecek. Şöyle ki:
Dün aldığımız ani bir karar doğrultusunda İstanbul'a gitmeye karar verdik. Osman da orada olacakmış,eğleniriz gezeriz diye. Çünkü Eskişehir işimiz galiba uzun süreli yatışlarda..
Hemen bir para hesabına giriştim, öyle bir giriştim ki favori dizim bile yarım kaldı. İşin içinden çıkamadım,züğürtün de züğürtüyüm ben şu sıralar. Para cup diye bitiveriyor. Gitsem elde kalcak 0, gitmesem de sıkılıcam,değişiklik olmayacak. Heveslendik felan ama can sıkıcı bazı engellerden dolayı gidemeyoruz. Kısmet amaaaaan. Hem para biriktiririz,baharda iyice dağıtırız. Adalar felan derken pamuk eller cepten çıkmaz.
E face'ye yazacağım ''İstanbul bekliyor..'' sözü,biraz daha bekleyecek,artık geçtim İstanbulu :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder