2 Ekim 2010 Cumartesi

Künefe Krizi

Sinemtoşla zaten dünden beri canımız künefe çekiyordu,kalktık bugün yapcak bir şey yok. Hadi dedik künefe yemeye gidelim. Tek amaç buydu yani:)
Açtım interneti,Ankarada künefeci arıyorum. Hürriyet haber arşivinden ilk 10 da listelenen Karacaoğlunda karar kıldık,düştük yollara,gittik Bahçeliye.
Kampüste gene bir Penne Arabiata yedikten sonra 230 la Gökkuşağında ego yolculuğumuzu sonlandırdık. Dükkan dükkan geziyoruz tabi bir yandan bana hırka bulmak için. Renk renk hem salaş hem düz spor hırka almak istiyordum lakin neye niyet neye kısmet!
Dishy'ye girdik kendimize çakma eşofman aldık:) Ben de bolero aldım,e ne de olsa hırka yarısı sayılır. Bi de gri bi hırka buldum LC'de. Ordan çıktık terzi arıyoruz. Sevimli bir bayan terzisi bulduk,paça kestirmek için. Geri işimiz bitince terzi teyzecikten künefeci yeri sorduk,dedim aslında Karacaoğlunu arıyoruz. Yerini tarif etti, sora sora bulduk en nihayetinde. Tamam meşhurmuş,iyi bir mekan olur diye zaten düşündükte,bu kadar nezih,şık ve hafifcik pahalı bir mekan beklemiyordum.Sinem diyor -bizim gibi ameleler gelmez buraya. Çalışanlar çok sıcakkanlı,hoş insanlardı. 2şer çay içtik valla ikrama geldi. Künefe de zaten 6 TL imiş,açıkçası tahminimden daha uygun bir fiyat. Hem o lezzete değerdi. Çok başarılıydı ya,şerbeti,yağı,peynirinin yoğunluğu. Benim gibi bir obur yemeye doymaz ki.. Artık bizim yeni mekan orası yaa,cool takılıyoruz bu aralar epeyce. Hehhe.

Not:Odadan çıkmıyoruz,umutsuz evkadınına döndük felan diyorum ama çokta inandırıcı değilim galiba. Aslında fazla bi gezer olduk:Adeta FELLİK FELLİK! :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder