12 Ekim 2010 Salı

Türkçe Topluluğu

Bugün kendimi şanslı saymalıyım biraz. Çünkü iki dersimizde iptaldi,hocalar yoktu. Tek kötü yanı : öğlen dersi için 10 buçukta uyanmış olmam. Bilsem kalkar mıyım hiç? Uyurdum artık gittiği yere kadar. Neyse.
Hepsini korsan olarak Olgunlardan almayı planladığım kitaplara paraları bayılıp alıyoruz.Artık paranın dibine vurdum!! Su gibi akıyor ama nereye akıyor? İşte o konuda hiç bir fikre sahip değilim. Öyle ki,kredi kartı borcumu ödeyemiyorum. Artık asgarisini ödicez ama 5 gündür onu da erteliyorum:faizi fazla yememeyi umaraktan.
Günümün boşluğunu Çiğdemcimin ısrarıyla Hacettepe Türkçe Topluluğuna girerek kapattık efenim. Tanışma oldu ama kişileri unuttum diyebilirim. Sosyal açıdan ve aynı zamanda Türkçe için bana katkıda bulunacağına inandığımdan,kayıt formunu doldurdum.Ama bakalım gidişat nasıl olacak?
Ya ama ben şimdi biraz da işkillendim doğrusu. Diksiyonuma,kelimelerime çok mu dikkat edicem?
Artık Çido'ya diyorum -ben ''gelicem'' diyemicem mi? - tamam canım geleceğim. gibisinden hayatta konuşamam ya çok abes,gülünç kaçıyo. Ya hem ben konuşarakta,yazarakta kendimi olduğum haliyle benimsiyorum,öyle rahat hissediyorum.Mimiklerim bikere zaten kelimeleri düzgün söylemeye elvermiyo. Ben değile deaaal diyebilen bi insanım yahu,olucuk,bilemiciiiim gibisinden derim,yazarım.Gerçi bunlar çok önem teşkil etmese gerek hı? Sonuçta Türkçeyide harcamıyoruz,bunlar anlık şeyler,yani :Duruma uygun hareket etcez anlaşılan. :D:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder