1 Eylül 2010 Çarşamba

İfade Verdiiim

Eveeet. Bide bunu yaşamış oldum şu ahir ömrümde :)
Annemin telefonu bariz nedenlerden dolayı dinleniyordu ve arayan kişiye geri dönmeyince olanlar oldu!
Nasıl mı? Ahmet cicim beni annemden çaldırmış;biz geri dönmeyince polis aramış onu,demiş -sen X bayanı aramışsın felan..İş uzamış derken Ahmetcim baya bi gecikmeli olarak ifadesini vermiş.Burdan çocuğun başına iş açtık ama kesinlikle şahsi bi suçlama yoktu yani. Adamlar bide sormuş 'şikayetin var mı' diye. Allahım yok bide olsaydı dimi ama.
Herneyse. Benimde adımı verince,bir gün evde oturuyorum telefon çaldı: Arayan bir polis memuru ki zaten beni arıyorlarmış.Sebep: bir olaya tanıklık etmişim.. Aaa:D Bu yüzden ifade vermeye gelmelisin dedi polis amca. Olay nedir diyorum bilinmiyo diyo (ya var mı böyle bişey) ya da ben yanlış anladım. Ay ben de meraklandım acaba bi cinayete felan mı tanık oldum diye,korktum!
Ondan sonraki gün gittim karakola,bana bi kağıt imzalattı adliyeye yolladı. Gittim,salı gel dediler.Hey yarabbim. Neyse efenim salı geldi.Gittim verdim ifadeyi. Ben de sanıyorum uzun sürcek,hemencik bitti kurtulduğumu umuyorum inşallah. Sorular sordu onayladım,anlattım. Bi kağıt imzaladım çıktım. Kapanmıştır inşallah muhabbet. Hayır yani ilgili sapıklar bulunacağına olan bize oluyo gidiyorum annemin kızı olarak ifade veriyorum.He ben işlettim,ben suçluyum itiraf ediyorum.Nihaha:D
Cıkcık yani.İşte yurdum insanı.. Çok görmüyorum ben onlara..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder