25 Ağustos 2010 Çarşamba

Evcilik Oyunu


İlk başladığında ilgimi oldukça çeken bir tv programı. En baştaki çiftleriyle,yani Kendi,Yiğit,Tuğçe Doras felan varken devamlı izlerdim.Hatta baya zevkli bulurdum. Çiftler arasındaki anlaşmazlıkları ya da olması/olmaması gerekenleri insanlara sunuyorlar güyaa!
Yeni çiftler katıldıkça programın suyunun çıktığına inanıyorum.Hatta bazı olaylar gerçekten çok saçma :
Evleniyorlar aileleriyle daha tanışmamış oluyorlar bile,birbirlerini hiç tanımıyolar.Adam diyo ki ailenin haberi var mı evlendiğimizden? İnsanlara bunları göstermeleri mantık dışı yani hiç mi düşünmüyolar anlamıyorum. En azından aileler biliyormuş gibi olsa,yada önceden birbirleriyle tanışmadıklarını belli etmeseler felan. Böylece izleyenlerin ders çıkarmasını sağlayacak durumlar daha fazla olur gibime geliyor. Kurguda eksiklik var!
Bugünlerde pek izlemediğim,ama gülmek isteyenler için önerceğim bir hale gelen bu yarışmada Eda ve Serdar çifti insanı gülmekten kırıp geçiriyor. Eda'nın geçen izlediğimde yalandan ağlayışı,o tavırları tam bi rezaletti ya:) 'Git şurdaaaaaan' diye çocuk gibi bağırıyor.Yahu madem ağlıcaksın bari azcık da olsa gözünü sulandır.İzleyenleri mal sanıyo bunlar:D Teknolojiden yoksun kalmışlar belli ki. Hiç yoktan göz yaşartıcı spreyler var.. Ya böyle sapır saçma şeyler oldukça nasıl reyting yapıyor olabildiklerine şaşıyorum!

2 yorum:

  1. ŞİŞMAN EDA GELMİŞ BİRDE :D

    YanıtlaSil
  2. :) Yanlış bi seçim olmuş. Ah onu izle izle gül.

    YanıtlaSil