24 Eylül 2010 Cuma

Gitti Saçlar

Kızlar bilindiği gibi saçlara genelde çok özen gösterirler:d Uzunluk,kısalık,renk,şekil vs.
Ben de her normal kız gibi görüntüde bir değişiklik istedim,ha biraz saçlarımı kısaltcaktım yani tek amacım buydu oysaki:s
Ama durumlar istediğiniz gibi gitmeyince benim gibi böyle kalırsınız yani o kadar ki duruma uygun sıfat dahi bulamıyorum.Kuaförü de suçlayamıyorum çünkü boyunu dediğim gibi aldı.. E devamınıda ona oranlayınca kaldım mı kel-baş gibi :)
Devamlı aynada kendime bakıp duruyorum. ' yakıştı Elif,değişiklik olur hem' felan diye teselli veriyorum kendime. Zaten kuaförden çıkar çıkmaz ilk işim jole almak oldu nedense artık:p
Ama aslında beğenenler oldu,çok hoş,çok tatlı gibi övgüler de almıyor değilim hani. Ya ama saç görünümde çok önemliii,o yüzden lütfen güzel görünsün,tatlı olmuş olsun lütfen! Ve hızla ama azıcık da olsa uzasın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder