9 Eylül 2010 Perşembe

Var mısın? YOKUM

Herkesin de bildiği gibi Var mısın Yok musun baya bi reyting yapan izlenesi bir yarışmadır. Acun Ilıcalı tarafından sunulan,en heyecanlı yerinde reklam vererek seyirciyi heyecandan öldüren zevkli tv programı :)
O kadar ki, bazen en sevdiğim dizi yayında olsa bile bu programı tercih edebiliyorum. Yarışan kişi için dua bile ediyorum,kendimi hakladımya. Onların heyecanına ortak oluyorum felan,yani sonradan parayı sanki benle mi paylaşıcaklar? Hayır. Ama olsun sevinsinler cancağızlarım. Orda oturup kutuları açtırmak baya zor bi durum galiba. Diğerleri için davulun sesi uzaktan hoş gelii tabi. Mesela Onur: herkese devam diyo ya var mı böyle bir şey? Tabloda 3 mavi bi 500.000 olsa bile devam et diyo bu nasıl bir risk almaktır sorarım kendisine. Zaten böyle açgözlülük yapanlar 1o Tlye kurban oluyolar. Bide Volkanımız var: O nasıl kibar konuşuyo öyle ya çok sevimli,candan bir insan. Ama herkesi yakıo olmaz ki Volkan cıkcıkcık! Artık adamın üstünden iddiaya giriyorlar kırmızı mı aççak diye:D Hatta ne kırmızısı? 500 bin. Bence yarışacak kişiler o gün için kutularını Volkan'a seçtirsinler,kara geçsinler..
Bide ben şu Hamdi Bey olayını çözemedim. Yani arıyo adam,dalga geçer gibi teklifler! Geçen Acun'da haşladı biraz: Neden düşürdünüz? Hiç gerek yoktu böyle bir şeye :) Yani Acuncuğum devreye giriyo her yerde.Hatta hiç çıkmıyo. Neyse,lafın özü: İzleyin,eğlenin !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder