1 Eylül 2010 Çarşamba

Şans Yok Bende

NOT:Resimde göründüğü kadar değil,buna oha diyorum:) Ama artık bana bunun gibisi bile denk gelir,şaşmam.
Bayadır istediğim laptopcığıma dün kavuştum derken bugün ayrıldım. Daha bismillah ya doğru düzgün kullanamadım bile. Açtım güzelce yazıyorum felan,bi baktım yazılarımın arasına 6 rakamı sıkışıyor ya da sanki birileri devamlı 6 ya basıyormuş gibi seri halinde 6 oluyo:)
Örneğin:
Elif: b6aktım b6e6n 6666666666666666666666666666666666...gibi.
Backspace yapıyorum ama ne fayda? Bakıyorum tuşta bir sorun yok - en azından görünürde. Artık yazı yazmayı bıraktım bi ara, 6larla boğuşuyorum. Resmen savaş halindeydik ve ben kaybettim :(
E tabi gitti benim hevesim,burnumdan geldi yani.. Neden bozuk olur anlamam ki! Bugün gitti bilgisayarım;en kısa zamanda yenisi gelir inşallah diyerek noktalıyorum. (.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder