9 Eylül 2010 Perşembe

Bayram Gelir

Bayram gelir ama hoş mu gelir boş mu gelir bilemedim şimdi. Ahh ah nerde o eski bayramlar diye başlayacağım şimdi,görende beni 60 ında felan sanır. Ben çocukken bi bayram alışverişi olurdu,yeni elbise almanın heyecanı vardı..Sabah erken kalkardık.Payram harçlığını pazarlık ederdik anne-babayla.Şeker yemeye bile can atardım.Baklavalar yapılırdı. Şimdi daha anlamsız her şey!
Hem bu aralar aynen şu ruh hali içindeyim : Canım sıkkın bu aralar,kendi dünyamın çaresizliği içinde dalıp gidiyorum.Aynen bu hesap benimkisi. Hiçbir şeyin tadı yok gibi. Üzgünüm artık iştahım bile kapanır gibi olduydu taa ki bügun açılana kadar.Açılmayasıca:D Süzüldüğümü hissediyorum. Belki de bu sürecin en iyi avantajı budur,tecrübe edinmek de cabası..Atlatıcam. Bayramıda olabildiğince yaşıcam.Sonra ver elini Ankara !

NOT: Herkesin bayramını en içten dileklerimle kutlarım.Bayramlar da dahil her şeyin eski tadına dönmesi dileğiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder