19 Eylül 2010 Pazar

Tatlı Bebek

Bu minik bayan benim halamın kızı.Adıda Ecrin. Baya bi isim aradık bu hanımefendiye,en sonunda artık halam bu isimde karar kıldı. Hala keşke şunu koysaydın dediğim olmuyor değil hani. Herneyse.
Kendisi 8 aylık bir yer etti şu koca dünyada.E az da değil yani zaman su gibi akmış hey heyyyy. Kucağına alıyosun sonra bi ağırlaşıyor felan. Yanaklarını okşayınca gülümsüyo,kendi kendine oynuyo sesler çıkarıyo. Diyorum bu napıyo acaba ne düşünüyo ki:) O kadar şişko yanakları var ki sıkmamak elde değil. Geçen kendimi kaptırdım öyle bi sıkmışım ki bıraktıktan sonra inga'yı bastı küçük zilli.Ama görüntü gayet hoş :
Daha emekleyemiyor bile ama yuvarlanıyor kendi kendisine. Hele ki alttan 2 tane diş çıkmış yarım yamalak,ay bir bebek bu kadar mı tatlı olur o dişlerle. :) Kaşı,saçı pek yok ama çıkmasını dört gözle bekliyorum. Diyorum inşallah kıvırcık saçlı bi beybi olur.
Şöyle oturup inceliyorum da ne harika bir şey bu bebekler. İnsanı gerçekten meşgul ediyor,sıkıntını unutturuyor. Ya minnacık bir şey ama sen nasıl büyüdüğünü, o bit kadar bedeninin nasıl uzadığını anlamıyorsun bile..
Ha bide iyi yanları var diye aldanmamak lazım. Kusması hiç eksik olmuyor mesela. Ya bebekler neden bu kadar kusuyor merak ediyorum doğrusu. Bi araştırsam iyi olacak.
Lafın özü; beybiye mutluuu kocaman ama çok güzel bir hayat diliyorum. Unutmadan: Her şeyin başı sağlık ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder