28 Haziran 2011 Salı

Param yok pulum yok!

'Kredi kartı candır' derdim eskiden taa çok çok eskiden. Artık o paralı günlerim geride kaldı. Kendimi anlamlandıramadığım bir kredi kartı borcu içinde buluverdim. Uzun zamandır anlaşamıyorduk kendisiyle,bugün de son noktayı koydu efenim. Adeta kısa süreli felç geçirdim bilgisayar başında,inanamadım. Gözlerim şaşkınlıktan büyüdü felan. Hesap özetini dün geceden beri içimde karın ağrılarıyla beklediydim o kadar; aman ne heyecan ne heyecan. Sonu ise hüsran! Beni git gide batağa sürüklüyo,adımın kara listeye girmesi an meselesi. Nasıl ödenir bilmem?

Ben bi de heves ettim, çok gizemli şeyler yazcamya sanki, gizli bir blog daha açayım dedim tumblr.com 'dan. Allah cezamı verdi heralde yani o nasıl bir blogtur ki saatlerdir başında oturdum,çözemedim. Başım yeminlen hala ağrıyor.

O değil de, ben bu borçla nasıl başetcem ya bana en kolayından bi iş önerebilcek olan :( ??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder