23 Haziran 2011 Perşembe

Mutlu Olmak Mümkündür Küçük Şeylerle

Her zaman birilerinin hayatında yer edinmek istemişimdir. Kalıcı olmak,unutulmayan kişi olmak duygusu çok çekici. Canım kimseyi üzmek istemiyor aslında,bu biraz ego tatminiyle alakalı belki de ama ben buna daha masum bir duygu derdim. İncir Reçeli'nde ki kız gibi derin anlamlar taşıyabilmek isterdim..Ya da ne bileyim adıma hiç şiir yazılmadı mesela.Öylesine bir şarkı,bir söz.. Kalıcı olmak istiyorum sadece. Unutulmamak. Hep hatırlanmak.


Hayat tuhaf diye başlamıcam gene 20 yaşında bir veletim ben,kuş kadar beynim var (babamın tabiriyle)Adımın geçtiği bir hikaye yazıyor arkadaşım Fırat. Beni kırmadı,aklındaki bir hikayenin karakterine ismimi verdi. Çok çok mutlu oldum,burdan tekrar teşekkürlerimi yolluyorum kendisine. Bulduğum her köşeye bir söz ya da adımı yazmak,her yerde izim kalsın istemek gibi bir rahatsızlığım olduğundan,bu benim için başlığımın aksine çok şey ifade ediyor,hiçte küçük bir şey değil mutlu olmak için. Çok sevindim tekrardan. Heyecanla bekliyorum bakalım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder