16 Haziran 2011 Perşembe

Finallerin Ardından

Eve geldiğimden beri kendimi bir boşlukta hissediyorum.çok fena. Zaten ben geçen yaz da böyleydim. Ankara'yı özlüyorum.Arkadaşlarımı özlüyorum ve her yaz nedense canımı sıkan olaylar oluyor. Hep başka insanlar üzülme sebebim oluyor,ama benim korku ve kendimle ilgili abuk subuk sorunlarım fix devam. Mesela gene lamba açık uyumaya başladım,gene evde görünmeyen varlıkların mevcudiyetine inanır durumdayım. Gene boyun ağrılarımdan dolayı kolum felç kalıcak diye korkuyorum. Gene ayna karşısına geçip suratımı inceliyor ve kendi kendime gülümsüyorum. Evet ne kitap okumaktan zevk alıyorum ne de televizyon seyretmekten.. Evet gene rejim yapma bahanesiyle aldığım BALLI mısır gevreğini sadece ağzım boş kalmasin diye öğün aralarında yiyorum ve evet kesinlikle bu tatil olayı benim psikolojime fena halde zarar. çok pis,tehlikeli. 


Final zamanı insanların tipi kayar,uyumazlar. Hayattaki tek aktivite ders çalışmak ve bazen yaşamaya devam etmek için yemek yemek olurken,benim için uyumak,gezmek ve bolcanak yemek olmuştur her daim. Özellikle final haftası daha da çalışmam.Hiç çalışmam. Einstein soyundan geliyorumya, ailemin her bir üyesi zekasıyla tarihe damgasını vurduya, o yüzden güvendiğimden bu minik beynime.. Herneyse efenim,sonuç itibariyle hayat boyu pişmanlığım olarak kalacak bir not ortalamasına sahibim. Ben asla bir İNEK olmicam dedim! Hala da asla olmicam,olursam kendimden iğrencem böööğ diyorum ama,her dönem öncesinde yeminlerle sözlerle başlıyorum. Bu dönem çok pis çalışcam valla,hele sınav zamanı möölicem diyorum ve bunu her dönem yapmamakla beraber her seferinde de bu verdiğim sözlere inanıyorum. 2.sınıfta çok ciddi şekilde sınavlara çalışcam.(şimdilik kararlıyım) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder