17 Haziran 2011 Cuma

Karmançorman

Ey çok muhterem blog sahipleri,

Bu blogu yazmaktaki amacım,sadece ama sadece aslında yazacak bir şeye sahip olmayışımdandır.(gelişme bölümüne geçmek için en azından 2 satır yazmış olayım diye bu parantezi açtım.)
Bazen oluyor ki delicesine blog yazasım geliyor,çok düşünüyorum ama yazıcak şey bulamıyorum. Bi de çok klişeleşmiş bir düşüncem var:sanki uzun olmayınca yazmak doğru değilmiş gibi.Sanki blog kuralları var 3 -5 satır yazıya HAYIR!! Ne bileyim işte yazmışken bir şeyler yazayım diyorum ama bulamıyorum. Şu sıralar kafam çok karışık. Rüyalarım bile hayatımdaki bokluklar. Tek kaçış yolum uyku,valla billa. Ama orda da rahat koymuyo beni sorunlar. 'Kendi dünyamın çaresizliği içinde boğulup gidiyorum' diye kıroca bir cümleyle gelişme sonucuma noktayı koyuyorum.

Sonuç olarak,ben bir mektubun sonuç kısmında neler yazılacağını unutmuşum.Dersime iyi çalışmamışım. İyi geceler.
Sevgiler,Elif Ezgi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder