19 Haziran 2011 Pazar

Feylesof Olcam Ben.

A insanı, çok fazla başkalarına endeksli yaşadığımı söyler hep. Biraz haklı galiba. Aslında etraftaki insanlar hakkımda ne düşünürse düşünsün. Sesli gülmüşüm ayıplamışlar,kıyafetime laf atmışlar ,tın der geçerim diyorum ama bu sadece tanımadığım insanlar için geçerli, bunu fark ettim. Ben etrafımdaki insanların benim hakkımda ne düşündüklerini,ne düşüneceklerini çok önemsiyorum. En çokta yanlış anlaşılmaktan korkuyorum ben. Bunu istemiyorum, sevmiyorum. Üstümden oynayanlara,yapmadığım etmediğim şeyleri üstüme bindirenlere ve karşıdakilerin de beni buna göre yargılamalarına kızıyorum. Bazıları da mübalağa sanatının belini kırarlar. Abartıda yeni bir çığır açarlar ya,helal. Kim ne biliyor ki ya gerçekten düşününce çok sinir bozucu. İnsanlar çok sığ ve tek taraflı düşünüyorlar bazen,eleştiriyorum evet ama aynı zamanda özeleştiri de yapabiliyorum. Çünkü bu çok saçma sapan yargılara bende varıyorum aslında bilsem belki de hiçbir hükmü yok¿

Ben herhangi bir sitede twitter olsun blogspot olsun takipçim olan insanları kendimde takip etmeliymişim gibi şartlıyorum kendimi. Bu kötü bir şey değil,gocunmuyorum da. Tek tuhaf gelen,bu noktada bile başkalarını düşünebiliyorum.Hem de hiç tanımadığım insanları. Bu önemsiz de bunun gibi birçok hareketim olduğu için sadece kendimi yıprattığıma üzüldüm gene.  Bir de asla normal bir insan olamıcam. 'asla asla deme' diye bir laf varya hani,gerçekten ''Asla'' var bence. İmkansızlıklar da var. Hayal dünyasında yaşamak burcumun getirdiği en birinci özelliğim olsa da,ben de büyüyorum yahu. 

Şu an uzun zamandır canı sıkkın olan bir arkadaşımla konuşuyorum. İsyanlarda.. Gerçekçi oluyorum,acı konuşuyorum biliyorum ama en doğrusu bu. Her şeyin bir anlamı var,buna inanıyorum. Dine yönelen bir yapım yok ama olan biten her şeyde bir hayır var,ben bunu da anlayabildim. Her şeyi iyice çektikten,üzüldükten sonra anlayabilme özelliğime de hayranım ya neyse!

Babama hediye almadım. Arkadaşlarım kadar değerleri olmadığından değil,onlar kadar kusuruma bakmıcakları için anne babama bu günlerde sık sık hediye almam. Ama çok kutlu olsun,hep bizle olsunlar :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder