15 Ağustos 2010 Pazar

İNGİLİZCE


3 yıl lisede bölümünde okuduğum,1 yıl hazırlığını gördüğüm ve önümüzdeki dört yıl daha hayatımı işgal edecek olan nankör dil ! Evet nankör çünkü fena halde unutmuş durumdayım.. Tekrar mı etcez ya durmadan ille? Evet etcez.. Kendisini unutmayagörün bir kez. Hıncını çok güzel alıveriyo sizden:)

Lise boyunca hep YDS için test usulü bi çalışmaya yöneldik. İyiydi hoştu, ne pratik var ne yazma ne dinleme.E tabiki konuşmayı da hiç saymayım.

Sonra sınavı kazandık geldik amma ne faydaaa. Hazırlıkta feci tökezledim,artık isyanlardaydım nerden kaldım ya diye.Strese girmiştim geçemezsem netcem ben,babamın dilinden kurtulamıcaaaam felan. Neyseki başladık derslere.Ben hiç oralı değilim zaten boş boş gidip geliyorum. 1.dönemi çöpe attııık.Geldik 2. döneme. İşte gittim geldim biraz daha aktifleştim,arkadaş bile buldum sınıftan o derece yani:p ( benim gibi birinin arkadaş bulamaması gerçekten kötü,kendime bile inanamadım bu sıcakkanlılıkla!)

Hep kitaptan gittik dinleme yaptık felan.Tabiki biraz yol katettim ama tam bi konu işlemediğimiz için her şeyi - her şeyden kastım konular- unutmuş durumdayım. Kendimden utanıyorum artık ya. Arkadaş bana reported speechi anlat dio,benim akıl gidio relative clause'a. Artık 'Tense'lerden bile bana hayır gelceğini sanmıyorum. Eğer bu dil hayatınızın bir parçası olacaksa,TEKRAR şart! Hiç öyle yağma yok.

I love my department :) veee bu yüzden çalışaceğimm,boşa harcamayaceğiimm,gelişeceğim! :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder