15 Ağustos 2010 Pazar

Başımın Belası LENS




Nerdeyse 2 yıldır kullanmakta olduğum baş belası nesne. Hakkını yemeyim aslında,beni zor zamanlardan kurtardı. Şöyleki efenim:

Lise sondayken -2008/2009- tahtayı zor görebilmem sebebiyle doktora gittik. Doktorda herkese gözlük yazmakla ün yapmış biri. Baktı baktı,dedi 2 numara:D Şaşılmıcak gibi değil daha önce hiç gözlük kullanmamışım,başlangıç böyle olunca e üzülüyo insan. E dedi sana 1.5 vereyim,neyse çıktık gittik gözlük beğendim. Ondan sonracıma dersane vardı. Gözlüğü takıp gittim herkes diyo hayırlı olsun kaç numara felan. Bende söylüyorum biraz burukluk biraz da heyecan. Sanki gözlük takmanın nesi heyecan veriyosa!! Ah dertli başım bunu da sonradan anladım ne yazık ki..

Rahat rahat görüyodum koridoru,tabi biraz moronvari resimlerimde çekildi hemencik. Akşamında kuzenimgile gittik. Gözlük gözümü şişiriyodu ya da benim hüsnükuruntumdu bilemiceğim, fakat ben bir başladım pir başladım yani. Abartısız 1 saat ağladım,gözlük sebebiyle başlayıp başka sebeplere kayan bir zırlama vakası:)

Elif:Yaa benim artık gözüm görmiiiceeeeeeeeeek, ben hep böyle gözlük takcaaaaam,hiç eski halime gelemiceeeem,hiçbir şey eskisi gibi olmicaaaak, iiiiiii :(

Arıyorum arkadaşlarla konuşuyorum bi yandan ne çocukluktur ki,bi yandan kuzenim aval aval bakar oldu bana. Diyo ya sus ya da gider annemlere derim bak.. Ben bi yandan ağlayıp bi yandan gülme safhasına geçiş yaptım bu arada:)

Neyse artık babam geldi,noluyo dedi üzülme. Biraz kullan sonra göz numaran büyümesi durunca ameliyat olursun felan. Neyse ki ağlamayı atlattım ama o gözlüğü kullandığım 5 -6 gün bunalım takıldım. Kafayı bile yiyebilirdim.

Baktım olcak gibi değil,kafaya koydum ciddi ciddi lens alcam ben. Babam hayır dio,zararlı dio ama kim tutar beni heyyyo:)

Gittim kafama göre girdim iyi bir optiğe,verdim numaramı aldım lensimi,solüsyonumu. Hemencik takmayıda öğrendim yüksek yeteneğim sonucu. Bi ara renkli lense sardım tabi ben,ela yeşil mordu derken şu anki hevesim mor. Evet gayet doğal bi göz rengi :P

Neysee..O zaman bu zamandır kullanmaktayım kendilerini. Sağolsun can kurtaranım oldu ama hep böyle gitmez. İçten içe dert kaynağım. Çünkü:

-Göz sağlığı bu aman ha temiz olmak gerekiyo

-Rüzgara karşı çok hassas hemen kuruyo hissi veriyo,rahatsız edio

-Bazen göze batıyo,gözlerimin sanki bütün suyunu içine çekiyomuş gibi kupkuru kalıo,vs.

Bu yüzden korkar oldum,lensten kurtulmak istiyorum.
Ya lütfen büyümesi dursunda lazerle çizdireyim ya olcak gibi değil yoksam.. :(


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder