25 Ağustos 2010 Çarşamba

Gizlidir Bütün Aşklar


İrlandalı yazar Maeve Binchy'nin güzelim kitaplarından birtanesi.. Valla 509 sayfa oku oku bitmedi;bayan hep uzun kitaplar yazıyo. Kitaba başladım ortasına kadar 2 haftada anca gelebildim:biraz benim canım istemedi biraz da kitabın başlarının akıcılıktan yoksun olmasıydı galiba etken:)

Ama yarısından sonra bağlanmaya başladım -ki zaten bu yazarın kitapları genelde hafif sıkıcı başlayıp akıcılığa dönüveriyor. Her zaman ki gibi aşk/macera idi konusu kitabın adından da anlarsınız ki. Kitap hakkında söyleyebileceğim ilginç pek bi edinimim olmadı ama sadakat konusunda oldukça canım sıkıldı.Şöyle :

Clare sırf David'in bebeğini doğurmak için okulunu bile bitiremiyor ve doğum sonrası her kadında olan fiziksel ve ruhsal problemleri yaşıyor,ama onu her nasılsa canından bile çok seven Davidciği gidip başka kadına aşık oluyor onunla gününü gün ediyor.. Clare öğrendiğinde umduğumdan daha metin oldu,ya ama ben sanki adam beni aldatmışçasına yıkıldım.Ciddi anlamda üzüldüm. Her evliliğin gidişatı bu mu olcak? gibi sorular beynimi yer oldu.İnsanı gerçekten güvensizliğe itiyor yahu. En beklemediğim insandan en beklemediğim şeyleri bu kitapta okuyunca kafam kurcalanır oldu.. :(
Not:Yine de,okunası bir kitap olur kendileri..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder