11 Ağustos 2010 Çarşamba

Deniiiz


Denize girmek istiyorum. Geçen sene de giremedim ve bu yıl aşırı bi özlem duyuyorum:) O tuzlu iğrenç su ağzıma girsin onu bile özledim yahu.

Bu yaz abimin çabuk dönme durumundan dolayı 2 günlük bi Altınoluk kaçamağı yapalım dedik kuzenler olarak,emme velakin biricik teyzecim harikulade fikriyle bize engel olmayı başardı:)

Gerçi zaten Ozan abimde biraz oyunbozanlık yaptı. Bikaç yer bile aramıştık nerdeyse ayırt etme safhasındaydık ki teyzem - ne işiniz var sanki denizde gidin termal otelde havuza girin saunada bedava hem aynı şey- diyene kadar.. Herkes bi anda caydı felan. Bende hayal kırıklığımla başbaşayım tabi.

Yani termal oteldeki bi havuzla bildiğimiz tuzlu Ege denizinin aynı kefeye konması ilginç:) Tabi bu suya bakış açımızla alakalı olsa gerek..

Artık öyle bi yüzme arzum var ki rüyalarıma giriyo( ki pek fazla ve net olarak hatırlayamıyorum kendilerini)

Rüyamda denize gitmek için baya bi yol katediyoruz,bikini felan alıyorum.Tırmanıyoruz değişik biyerleri..Derken geliyoruz kumsala. Gidiyoruz kabinde bikiniyi giymeye. Bi bakıyorum bikini bana büyük:S Tüh diyorum giremicem. E ordada uyanıyorum.

Kısacası : Rüyada bile bana haram denize girmek !

NOT: Seneye eğer Osman beni ekmezse Aya Yorgiye gitmek istiyorum,gerçekten hevesliyim. Bekleyelim görelim bi kazık yicem mi :p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder