19 Ağustos 2010 Perşembe

101 Oynamak


Oynanası bir oyun yani:) Çok zevkli süper bişey bayılıyoruuuuum.

Kızlarla gece kurulduk başına,nerdeyse sabah 8 e kadar oynadık.Güldük eğlendik felan. Ayça oyunu biliyomuş zaten acemi bi eşim yoktu.Gerçi benim de ne kadar profesyonel olduğum tartışılır ama neyse. Bize taş gelmedikçe ben kuduruyorum herkes beni hırs manyağı yaptı ki alakası bile yok:p Biz kaybettikçe delü Sinem diyo ' bak elifin eli titremeye başladı bile' :)

O attığım taşı alıp alıp açtıkça yüzünü yamultasım geldi ya delirdim resmen. Şanslısınız diyorum,-şans bilenden yanadır- diyo çok bilirmiş gibi! Ama biz Ayçayla teşhisi koyduk:acemi şansı. Tuğbişin dikkatsizliğinden işleyen taş atması bize kazandırdı aslında:) Bizimde çok 4yüz yediğimiz oldu,hatta ben diyorum artık kesin kaybettik bunlar bizi deviriyo:) Sonuç hep aynı.Kim galip? Tabiki Ayça ve Elif. Yihuu :) Yılmak yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder