1 Şubat 2011 Salı

Kendimi fazla kaptırdım bu işe

Yeni bir yıl demek,doğum günün gelmese bile sayı 1 arttığı için yaşta otomatik olarak artmalıymış etkisi yaratmış olmalı ki bende , 2011' e girdiğimiz günden beri kendimi 20 olarak görüyorum. Kahretsin. Nefret ediyorum bu histen. Bunu da demin idrak ettim. Bi arkadaşımın blogunu okurken,19 yaşında olduğunu araya sıkıştırmış,e dedim nasıl 19 yaa. Tabi bana birden dank etti,a salak Elif,sen kaçsın kızım dedim? Eve geldim ben devamlı annemlere 20 yaşındayım 20 yaşındayım nutukları çekiyorum. Halbukisi  ben 18 e girdiğimdeki heyecanımı daha dünmüşçesine hatırlıyorum.
-Artık 18 oldum,demiştim. Artık 18 im ve kaçsam kaçarım,evlensem o imzayı atabilirim demiştim..
Off şu an çok pis moda girdim. 19 yaşındayım ve hayattan çoğu şeyi öğrenmiş,çoğu acıyı çekmişçesine kendimi deneyimli hissediyorum bazı konularda.Özellikle de AŞKta herkese Güzin Ablalık yapabilirmiş edasındayım son zamanlarda,hadi hayırlısı. Zaman dursun,ya da günler kaplumbağa hızında ilerlesin ne olur. 13 Mart mümkünse bana kaplumbağayı bile aratacak bir sinir hastalığı nedeni yavaşlığında gelsin. Gelmesin demiyorum,gelsin ama çok yavaş gelsin. Ve ben o güne kadar hala - ben 19 yaşındayım- diyebileyim. Hala 'teen'li gruptan olmak istiyorum,İngilizce konuşurken -nineteen- diyebilmeliyim mesela. Büyümek istedim de büyümekten kastım bu değildi. 20 olmak değildi. Of allahım,zaman çok hızlı akıyor.. ben algımı zorlayacak derecede yaşlanıyorum.
19,lütfen yerinde say.Aylarca,yıllarca yerinde say.. Bana son bir kaç aydır çok unutulmucak güzellikte bir yaş olmadın ama olsun,sen yine de benimle kal. Hep 19 olarak kal :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder