13 Şubat 2011 Pazar

Öperim Babannemi burdan

Babanneciğimi burdan kocaman kocaman öpüyorum öncelikle. 3 4 saat önce yanından gelmiş bulunmaktayım. Onla oturduğum her gün bir olay zaten. Bi gün gitmeseniz size: 'hiç gelmiyorsun' der. Onun da kıymet bilmesi böyledir. Yörenin şivesini kapmış,yimağını yidin mi guzum lafı favorim. :D He yimağimi yidim babanne. 
Ümmü bacı demeye başladım kendisine. Sürekli birilerini eleştirir,laf sayar,değişik tabirleri vardır. Çoğu yaşlı gibi vücut ağrılarından şikayet eder,bir şeyden memnun olma oranı düşüktür, sizi güldürür. Komik değildir aslında ama dediği laflar sizi güldürür. Garanti ederim. Şeker hastalarına inat,toz şekeri neredeyse ekmeğinin arasına koyacak boyutta abartmıştır olayı. Gofretmiş,bisküviymiş bayılır. Hele benim krepimi tostumu pek bi sever.pek bi över,dillendirir. Benim babannem diyetisyenlere tepki doğmuş bilesiniz. 
İlkokul mezunu olduğu için babam şanslıyız der. Allah etmeye Pariste felan büyüseymiş ya da ortaokulu felan bitireymiş hiç başedemezmişiz benim tontişimle. 
Bi çarpım tablosu bilir ki benim diyen matematikçi öyle hazırcevap olamaz(:P) Sonuçta 73 yaşında az mı? Kaç yaşına gelmiş ama hala unutmamış böyle hesapları. Zaten o keskin zekası tombak yanaklarına vurmuş. Ondan böyle yanakları :D zeka fışkırması. Teşhiside yaparım,noktayı da koyarım derken bir Simge karakteri canlanıyor içimde.
Velhasıl gelelim sadede,babannem meğersem hep pilot olmak istemiş okutsalardı,uçmak istiyormuş.. Ben burdan büyük nine ve dedeye iyi ki okutmamışlar mesajı yolluyorum,öbür dünyaya iletile:)
Bu hayalle de uçmuş kendisi bilmem farkında mı? Halam da ordan yetişti,sen uçağı yere saplardın,yolcuların binmeden vasiyetini yazmaları lazım diye.
Babannem pempe yanaklı birini istiyor benim için,bana pembe yanaklı oğlan getir diyo :) kısmet.  

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder