13 Şubat 2011 Pazar

Düştük yollara Transkript vermeye

Erasmus sevdasıdır bende almış başını gidiyor,bir heves uğruna. E ilk dönem transkriptini de vermek icap edince düştük biz Sinemle Ankara yollarına. 1 gün kaldık efenim. Hiç ama hiç özlemediğimi farkettim okulu,odayı,kampüsü. Ben evimde çitleklerimle iyiyim. Günde 3 posta çitleklerimle o kadar iyiyim ki hatta,aldığım kilolar beni tövbe ettirdi. Ama yine de olsun. Ben evimde iyiyim :)
Öid'e gidip başvurumuzu yaptık,dönüşte bi bok yığını çıktı karşımıza. Patikanın ortasında.. üstünde vıcık vıcık sinekler..(tam bu sinekler sahne var mıydı hatırlamıyorum) Iyyyk yani mdie bulandırıcı olduğumun farkındayım ama siz Sineme dua edin ben onun fotosunu çekip burda yayınlamadım. Ben köpekler işte diye gevelerken o bunu dışkılayan insanlara sövmekle meşguldu. Belki de bir köpektir dediğimde bir köpekten bu kadar bk çıkar mı diye azarı da yedirdi yani,sağolsun :)
Neyse bu köpekmiş bkmuş derken yazı iğrençliğin de ötesine yol alıyor. Mola vereyim. 


Tatilin tadını iyi çıkaranlardanım. Monoton olmayı solda sıfır bırakan bir tatil yaşıyor olsam da her ne kadar,bitmesin istiyorum. Bitmemeli bu tatil. öğlene kadar uyuyabilmek duygusu her şeye değer belki de.. Saat kurmamanın verdiği no stres,saç makyaj derdini barındırmamak,sınırsız tv keyfi ve mide ziyafeti.. ohh işte bu hayatın anlamı be. Normal insanların günde ihtiyacı olan 3 öğün yemek bende mevcut değil,o öğün ben de hiç bir zaman 4-5 in altına inmez. 6 yı da bulduğu zamanlar yok değil hani. Tabi bunun meyvesi,cipsi,kolası,çerezi ve her şeyden öte konumda olan çekirdeği var. Allah beni ve bu çekirdeği kahretsin diyorum! Öyle ki,evdeki kavrulmamış çekirdek kovasının dibine vurdum.Kuruttum resmen. Annem çok kızıyor,al kovayı önüne diye. Kilo takıntılı babam da kaseyi önümden alıyor aklınca bana çitletmemek için. Ama kuduruyorum. Bu uyuşturucu ötesi bir şey.. Kavrulmamış çekirdek hastasıyım. Acil tedavi bile görebilirim. Aldığım kilo yüzünden yeminliyim. İnsanda kilo sadece göbek kısmında toplanınca böyle bir yemin vermesi kaçınılmaz oluyor tabi. Sivilce felan yokta,ah şu göbek ahh! Bugün hiç çitlemedim,çitlemicem.. Ama şu an yediğim çamfıstığını görmezsen gelelim. Mesela. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder