9 Şubat 2011 Çarşamba

Olamaz mı? Olabilir.

Face'te eminim herkes birçok sayfada bu yazıyı görmüştür. Sağolsun Bülent Ortaçgil. 
'' Belki benim kağıt param,bi şekilde döne dolaşa senin cebine girmiştir'' diye başlarken şarkının ilerleyen kısımlarında ''Aynı anda başka insanlara Seni Seviyorum demişizdir'' diye devam eder. 
Bugün arkadaşlarla Aşk Tesadüfleri Severe gittik,güzel bir filmdi..Her ne kadar sonuna şaşırmış ve üzülmüş olsam da.
Bir an düşündüm de benim hayatımda hiç olmicak mesela öyle güzel romantik şeyler. Böyle tesadüfler yaşayıp böylesine kalbim atmıcak bi insan için. Böylesine diyorum. Bu heyecanı yaşayamıcam eminim. Karamsarlıktan değil ama biliyorum. O yüzden çok özendim bu aşıklara.. Böyle bir hikayem olsun isterdim. Olsun isterdim çünkü hayatım saçma sapan şeylerle dolacağına -ki kayda değer bir anı bile bulamam belki sorulduğunda- böyle unutulmucak ama iyi ama kötü anılarla dolsun.. 
Benle de aynı günde doğan bir çocukla tanışsam keşke.. Onunla bilmediğimiz bir şekilde ortak yanımız çıksa mesela,sonra döne dolaşa onunla karşılaşsak,anlamlı kısımları puzzle gibi birleştirsek..Dolu dolu heyecan hissetsek. Çocuklarımıza,torunlarımıza anlatacak böylesi bir hikayemiz olsa.. Olabilse.. Keşke.. 

2 yorum:

  1. aşk tesadüfleri sever'in yönetmeninin doğumunu yaptıran doktor eşininkiyle aynıymış :)) aynı doktor dünyaya gelmelerine vesile olmuş, hikaye ordan çıkmış zaten. çok hoş bi olay ya :)
    belli mi olur ne zaman nerde karşımıza ne çıkacağı??

    YanıtlaSil
  2. Yaa güzel bir tesadüfmüş aslında :) Yaa çok hoşuma gidiyo böyle şeyler ama bize olur mu bilmiyorum. Sana olur canım belki ama ben umutsuz vakayım bak demedi deme :P

    YanıtlaSil