29 Aralık 2010 Çarşamba

Blogu Özlemek..ÖZLEMEK

Kaç gündür nete giremediğim için yazacaklarım öyle birikti ki artık telefonumun taslaklarına kaydediyorum. Ama zamanında yazmayınca da tadı kalmıyomuş hissi vermiyor değil yani.

~Allahın dağında yaşamaktan olsa gerek (!),koskoca kampüste kaç gündür net yok ya. tamam 1 gün olmaz 2 gün olmaz yani. Artık resmen millet ders çalışmayı bırakmış,kütüphaneye koluna laptop çantasını takan geliyor. Ben de bu insan grubunda yer alıyorum tabikide. Yer bile yok,muhtemelen birazdan şarjım biteceği için tıpış tıpış o yurt odama,pislikten yerde pamukçuklar uçuşan o minik yuvama dönmek zorunda kalacağım.

Geçen kampüste,tam yemekhane-kütüphanenin kesiştiği yerde bir oğlan gördüm ama ne oğlan. Asla kişileri tercihinden dolayı yargılamam ama afalladım yani.Dumura uğradım öyle görünce onu. Ne cesaret dedim vallahi bravo! Hemen betimliyorum:
Beyaz spor bir ceketi geçirmiş üstüne.. Dar bir kot ve renkli spor ayakkabılar. değişik renkler ama fosfor yeşili tarzında.. pantolonun paçalarıda biraz sıkıştırılmış hani ayakkabılara. Tabi beni benden alan,o can alıcı nokta çantasıydı.. Ben kızım bende takıyorum,o da takıyo. Hani erkeklerinde takacağı spor tarz da felan değil. Bildiğiniz kokoş annelerimizin taktığı süslü püslü bildiğin kadın çantası yani.. Zaten o çocuğun öyle olduğunu önceden gördüğümde anlamıştımda.. o çanta da kopma noktasıydı.

~Tam 7 gün sonra Fonetik sınavımın olduğunu farkettim dün lavaboda.. ne hikmetse. Bir de bu aralar pek fazla komik videolara takar oldum. Azgın Deşka idi galiba..favorimsin helal. Kadın nasıl bir şeydir yahu 52 yaşına gelmiş,ateşinden bi gram eksilme kaybetmemiş mübarek. Haftada en az 2 bari olsun dedim diyo. Yalçın Abinin programına çıkmış onun pavyoncu kılıklı kocasıda kızım sevişiyoruz da sevişemiyoruz da. deniyoruz olmuyor işte..diyor. ne insanlar var diyorum.. Para için gerçi millet kendini satıyo bunu mu sorgulucaz. Face'nin yeni malları iki kardeş de var bide. Canım benim yeni öğrenmiş galiba çomak çekmeyi.İzmirin kızlarıı..bu çekiyo çomak.. Bir elinde de cımbızları.. Çocuk bu sefer ağzını gözünü yamultuyo. Abisinin hareketleri hele..kahkaha tufanı.
Ha bi de fonetik demişken son olarak şunu ekleyeyim: Hoca bana bir şey söyletmeye çalıştı. Doğrusu tam hatırlamıyorum ama öyle bir şeydi sanırsam.. Biraz bocalayınca bakıp bakıp MÖÖÖ yapıyo zaten :D Bana da dedi ki : Zekan kıt mı? üzüldüm.. ama öyle bir ciddiyet arz ediyordu ki o söz..hmm dedim.

~İletişim dersinde gene sınav olduk, gene Rocky yi izledik. Bu kez 4üncüsünü ama. Adrian baya yol kat etmiş.Aferin. Bir de çocukları olmuş bea. Filmde Ivan ve onun çaçaron karısından iğrendim tek kelimeyle. Gelelim sadede: Ivan mütemadiyen vuruyo ama Rocky de ne güç varmış hiçbir şeycik olmuyor adama.
Derste de Zümrütcüm şunu deyince koptum ben. -Bana bir tane vursa yeter.komadayım. Hem ben düşünce zaten kalkmaya da çalışmam bir daha vurcak diye.. Benim akıllı arkadaşım işte. Ayy canımcım ya ne komik söyledi ama.

~Geçen haftasonu da aldım Zümrütü,memlekete gittim.. annemlerle tanıştırdım. Fazlasıyla yedik içtik,azcık oranda da gezdik ve ders çalıştık. Abimde o aralar ne hastır mesaj atıyor -çok gezme.gözüm üstünde.. gibisinden. Bende dedim dur şunu bir arayım. Elifliğimi yaptım zaten o aramayla. Annemden aradım. Hiç aklımda işletmek yoktu. Çalmaya başlayınca dur dedim Zmrüte vereyim işletsin,eğlence çıksın bize de. Hemen uzattım Zmrüte. Konuşmaya başladı.
Z: Aloo Anıl.
A:Efendim
Z: Nasılsın? Ben Kaştan Zümrüt
A:Tanıyamadım pardon.. (aradaki her konuşmayı hatırlayamıyorum)

Sonra abim ama bu annemin numarası demesin mi? Vallahi dedi. Hay beynime edeyim ben. Ama kendime de kızmayım çok ya sonuçta amaç işletmek olsaydı baştan özele alırdım yani. O spontane geliştiği için öyle oluverdi gari..

~Öyle işte. Bugün de derse gitmedim. Hala yemek yemedim ve ne yemek istediğimi bilmiyorum. Ama bir süre çiğköfteye tövbeliyim. Dün dersi ektim gittim Bahçeliye 2 dürüm zıkkımlandım geldim. 3-4 saat civarı beni inanınki intiharı bile düşündürtecek bir karın ağrısına maruz kaldım. Tiksindim.
Akşama spagetti istiyorum bol domates+ketçaplı. Yanında çoban salatam ve cd lerden seçeceğim güzel bir film..
Biraz da mutluluk istiyorum. Hayatımın bu senesi nedense boka sarmakla fazla meşgul. Ben mi tad alamıyorum onu da sorgulamak lazım ama..Sanki bir şeyler eskiden daha yolundaydı.. Eskilerrr..eskiler. Ne olur geri gelin.Geri dönün. Mutluluk diliyorum. En çok dilediğim şey de bu aralar malum. Lütfen gerçekleşsin Allahım lüüütfen ya :S

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder