12 Aralık 2010 Pazar

Beytepe'ye Kar Böyle Yağar

Hava durumu anında bir U dönüşü yapmış bulunmakta Ankara'da. İlk günden öyle bir kar yağdı ki,noluyo felan dedim ya feleğim şaştı. Diyorum sabah uyandığımda nasılsa erir. Ama yoook..Mütemadiyen yağıyor ya kara çıksam boyumu geçmiştir belki de.. Bir de siz bu karlı havada Beytepe'de yaşıyorsanız,vay halinize diyorum.Yazık. Ölmüşsünüzdür ve ağlayanınız yoktur mesela.
Her yer kar,bütün arkadaşlarım face'te kar fotoğrafları paylaşıyor,kardan adamlar.. Binbir çeşit resimleriyle face profillerini süslediler. Çıkıp kartopu oynuyorlar ve benim 1 metre kadar bile yürücek dermanım yok.. Adeta bir malak misali yatıyorum odada.. Başka da yaptığım bişey yok. Ha bide Gossip Girl'ün sonunda ilk sezonunu bitirebilcem.. Öyle bir geçer zaman ki ye dönüş yaptım ve bugün Emre Altuğ'un Sizi Seviyorum diye komik bi filmini izledim.. Odada benim için hayat bu. Yatmak+yemek+bilgisayar.
Otlaştım iyice. Ben de en kısa zaman da çıkcam kartopu oynucam,kardan adam yapıcam.. Sinem gelsin şu odadan dışarı çıkcam ve insan içine karışcam. Hayatım söndü laaayn Sineeeeem,nerdesin! :(
Ben de bissürü resim çekincem ve onları face'e koyucam! Benim ne'm eksik ya? Bir de Ayçişimle aramda kardan dolayı şöyle bir muhabbet geçti :
E: Sizin orda da kar var mı A ya? [A da Sabancıda kalıyo yani bi dipnot düşeyim]
A: Efoşş ben Ankaradayım yavrucum.(!)
E: E biliyorum bebeğim ben de zaten burdayım da malumun bizim bura dağ başı..
.......  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder