10 Aralık 2010 Cuma

Flaş Flaş Flaş!!

Şöyle öncelikle bi blog okuma hobimi faaliyete geçirdikten sonra, ve de şu koskoca özlemimi giderdikten sonra doğrusu,dedim ki bir şeyler yazayım,güncel tutayım şu IVIR ZIVIRımı. İyi demiş miyim? Bakicez.

Dün zoraki,binbir gayretle uyandığım Yazılı Anlatım dersi araya gitti,binevi oyuncak oldu. Ya gidip gitmesem mi diye düşünürken o lanet olası çok hafif uykum hemencik açılıveriyor. Ohoo nerde kaldı benim kime imza attırsam sorularım? veyahut gitsem mi? gitmesem nolcak sanki aman boşver derken bile içimde kurtçukların hareketlendiği stres torbam.
Gittik işte herneyse,bi sempozyum varmış zorunlu olarak katılcaktık her ne hikmetse.. yoklama bile alınıyor artık düşünün! Gittik orda ağaç gibi dikildik,bizim okulumuzun çok duyarlı öğrencileri tarafından çıkarılan kavgayı merakla izledim.
-ah,keşke lenslerimi taksam iyi göremiyorum (diyen ben.)
-gidip o rezil anları kameraya çeken (diğerleri)
Şöyle hokkalı bi dayak atmadılar ki birbirlerine izleyelim,zevk alalım felan. Zaten öğrencileri içeri almıyorlardı olay çıkartcakları için,malum konu siyasi görüşler felan fişmekan. Adam bas bas bağırıyor - sen benim okulumun etkinliğine beni nasıl almazsın ya ne hakla. Sonra bunlar başlıyo Akp vıttırı zıttırı. [Bu gibi şeylerle alakasız olduğum için,ne dediklerini inanın hatırlamıyorum.]

Neyse işte efenim,güvenlik binanın önünde duruyo. Bunlar da pes etmiyor bi durup yere oturuyorlar,bi bağırıyorlar,bi saldırıyorlar. çaprazdan arkadan önden derken yön şaşırmacası oldu bilenem.
Ya güvenliğe kıyamadım ben,cidden çok üzüldüm. Kolektiflere bişi dediğim yok ama,o güvenliğin vurma yetkisi yok. Yazık adamlar 3 kuruş için minik veletlerden dayak yediler resmen. Öğrenciler adamların şapkasını alıp gene adamlara vuruyorlar ya var mı böyle bi zihniyet!! Sen ne diye hem o adamları döversin hem de gidip darp raporu alcaz diye corruğunu koşarsın ki? Salaklar ne darp raporu. Bu ne pişkinlikse..
Ta ben çilazeden çıktım yeminle ya,yazık güvenlik zaten bunlara saldırmadı,saldıramıyo da.. birbirlerini uyarıyorlar vurmayın çocuklara diye. Ben olsam tutamazdım kendimi. Sonuçta ben güvenliğim? 2 dıttırı velet alcak benim şapkamla bana saldırcak,yumurtalar geliyo bekleyin dicek,ben sırf 2 kuruş ekmek parama susucam,öyle aval aval durcam dövsünler beni. Yok öyle.. Bak vallahi yazarken bile sinirlendim. Lanet olsun böyle düzene,böyle dünyaya..bu adaletsizliğe her şeyden önemlisi de. Neyse.

Bugün de çok muhterem hocamız sınavı bize geçirdi,canı sağolsun. Bitse diyorum,bitse de kurtulsam.
Ordan da çıktık Coşi Zmrt ben en son artık coşiye Play kart çıkartmaya gittik. Oğlan gitti portföy den kredi işlemlerini seçti. Dedim nörüyon kredi mi çekcen?
Oturduk bayana diyo ki : merhaba. 3 keez dedi kadın hala bakmadı dönüp. Biz zmrtle gümletiyoz kahkahaları yalnız. saldık resmen. En son coşi sıkıntısını dile getirebildi : Kredi kartı çıkartmak istiyormuş yapı krediden? Hmm. Çok ilginçtir ki aslında biz zaten Yapı Kredideyiz.
Dedim yok oğlum napcan sen ziraatten çıkar. Bu y.kredi şubesinden yapı kredi hesabına kredi kartı çıkartırsan olmaz ki? Çıkışta da dedim zaten ben de Ziraate gitcem bi Maximum kredi kartı çıkartırım diye (:P)
Oturmuş orda kadının dediğine de güvenmiyor,kafasına eseni yapıyor. Kadın diyor sen aşık mısın nesin? Bu başladı ya bizim bugün bi sınav vardı..çok zordu..biz ingilizce öğretmenliğinde okuyoruz da.. gramer sınavımız vardı..Hoca da çok zor sordu.. hala aklımı toparlayamadım... BLA BLA bla. İşin garibi hatun da bunu dinliyo ya :D Var mı böyle arıza bişey?
Allah sonumuzu hayır etsin diyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder