3 Aralık 2010 Cuma

Karışık bir günün Ardından

Vee sevgili blogcağızım. Dün beklenen gündü. Evet. Çok sayın sınıf arkadaşlarımızla planladığımız kaynaşma gezimizi yapmış bulunduk. Buraya uzun bir yazı çıkacak galiba,şimdiden uyarı sinyallerini size yollayım dedim :D
Planlananın aksine,rotamızı Gençlik Parkı yaptık.. Niyetimiz buz pateniydi ama batasıca havanın dün güzel olası tuttu. Gerçi her zaman derim ben uyumlu bir insan olduğum için(!) bana fark yapmaz.
10 küsür kişi vardık galiba..gittik şimdi bakınıyoz. biri diyor ben ona binmem biri diyor ben buna binmem. Anacım bizim sınıfın kızların hepsi mi korkak çıktı :D Adrenalinden ödleri kopuyor yani.. Bana da o Adrenalinmiş,Discoymuş,Asansörmüş felan çerez yani.. Ben diyorum ki bu nedir ya vallahi zevk bile almıyorum. Öylesine biniyorum. Yani insanlarda öyle bir intiba bıraktım:d çılgın girl !

Disco güzeldi.. Ya oturduk,arkadan koruma belime girince bir an nefessiz kaldım.. Sandım ki ölüyorum. Bu da varmış ahir ömrümde. Boğularak ölmek! Zaten orda coşinin o koca göbeğini ve o tuhaf dans hareketlerini gören gülmekten ölür. Bacağı ayrık bir şekilde oturuyoruz ve bizim gibi normal insanlarda önde biraz boşluk kalıyor. Ama coşide öyle bir göbek mevcutki,sağolsun aradaki boşluklara hemen bir el atıverdi. Bi baktım oğlan göbeği salıvermiş,koyvermiş.

Adrenaline bindik şimdi. Coşiyle ben yanyanayız. Memetle de Bilgin. B zaten o kadar korkuyordu ki binbir gazla oturttum onu oraya. En tepeye gelince de dedim kızım hayatının hatasını yaptın :P
Neyse biz bi yukarı bi aşağı dönüyoz direğin tepesinde. Ben bir an sustum. Coşiyle bunları kandırıyoruz. Coşkun diyor Elif elif noldu kızım bana bak. vuruyo sesliyor. ses telleri titreşimler yolluyor adeta. memetle bilgine koptum ya. bir korktular bir korktular. aşağı sesleniyolar durdurun,elife bir şey oldu felan diye. ay ben nasıl gülüyorum ama. Resmen 5 parmağım dudağımda tırtık izi bıraktı,zaten baktım bunlar aşağıya sesleniyor. durdurmasınlar diye içimden coşup gelen kahkahayı dışa patlattım. Çok kızdılar.. :D meğersem orda bağlı olmasalar beni dövceklermişti.

Orda ıvız zıvır bişilere bindikten sonra benim mekana [ Bahçeli] ye gittik.. Dedik ne yiyek ne yiyek? Pizza dediler. Tabi Bahçeliye gidipte Karacaoğlunda yemezsek olmazdı lakin,öğrenci adamız yani kasmasın dedik.. tuttuk Pizza Hut'a gittik. Şimdi şu yazıyı okuyanda Pizza Hut'ın ucuz mu ucuz,köhne bi yer olduğunu sanır. Orda da löp löp tıkındıktan sonra Adrenal 'e,yani şu çok övülen meşhur mekana gittik..
Ayağımı attığım adımla nasıl böyle bir mekana gelebiliriz diye sitemlere başladım. Göt kadar yer afedersiniz.
Ya yeminle popomu oynatcak yer yok.Bide geniş felanmış diyolardı,valla genişi öyleyse helal olsun :D Dardan kasıt nedir acep? Kısacası o mekan benden 10 üzerinden 2 aldı. Oda hoş garsonlar ve canlı müzik için. Zaten kalabalık gitmişiz. Adamların yarısıyla muhabbet dahi edemedim. Canlı müzikte söylenen şarkılar gayet hoşuma gitti ama. Ellerim alkış tutmaktan nasırlandı mesela. Ve bağırmaktan o güzide ses tonum ahenkini kaybetti..

Seni tanımayan yok bu şehirde
Yeter çek git güneşimden
Ya da beni bana bırak ne olur
Hiç bir şey beklemem ayrılırken..
Bu şarkı duygularımı yoğunlaştırdı işte tam da o anda. Direkt telefonu elime alıp sözleri kaydettim.İlk iş google dan bunu bulmak ve indirmekti çünkü..güzeldi.hüzünlüydü..

Sen geçerken sahilden sessizce
Gemiler kalkar yüreğimden gizlice..
Gemiler başladığı zaman duygu selim coştu kısacası. Eskiler depreşti.Yani nasıl desem? Kötü değil. Yalnızca liseye bir yolculuk yaptım. kısa bir yolculuk :d en fazla 2 dk kadarcık.
Hey ayrılık bi vurgun değmeyin yaşlarıma
Benden selam söyleyin bütün aşklarıma..
..çaldı ve ben gene coştum.. ağzım gene yayıldı 1 metre açtım,yırttım.
Bide garsonların bize sipariş verdirtme çabaları çok duyarlı bir arkadaşımızı çıldırttı.. Bi atışma meydana gelince,pılımızı pırtımızı topladık. Döndük okula. Geldim ve günlerdir çıkamadığım aptalımsı ruh haline girdim. Gece 4 e kadar çeviri yaptım ve İngilizceyi küçümseyen insanların hepsine yuhlar ohalar çektim!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder