1 Aralık 2010 Çarşamba

Günün Bombası: FONETİK

Eğer İngilizce bölümündeyseniz, ve bir de böylesi rezil,iğrenç bir ders almak zorunda bırakıldıysanız, 19 yaşınızın içine edilmiş demektir. Ölmüşsünüzdür ve ağlayanınız yoktur mesela.
Fonetik nedir mi? Benim son bir kaç gündür uykularımı haram eyleyen,hayattan kopuklaştıran,netten uzaklaştıran,banyo yapmaya bile vakit bırakmadığı için kirleten,amacı dışına çıkılmış bir ders.. En sitemli şekilde özetlemek gerekirse eğer:)

Bugüne gelelim yeter diyordum,sınav oldu bitti.. Girdi resmen ama,kaldım diye saldım kendimi. Aman ya uykularımı bölcek,yüzümü sivilce bahçesi eylicek ne var? Lanet olsun tüm derslere.. Lanet olsun her şeyden önemlisi böyle bir sisteme!!

Şu an odamdan bunları yazıyorken derin bir oh çekmek isterdim.. Ve şu an yatağımda fosur fosur uyuyor olabilmek. Ama ne gezer ? Yarına çeviri yetiştirmem lazım,minik minik böyle şeyleri tecrübe etmek lazım. Çep harçlığını da yabana atmayalım.

Şu blogumu,blog okumayı ve bir şeyler yazmayı o kadar özledim ki.. Ama her şey,herkes bana karşı! Yarınıda atlatalım,sıkı bir dönüş yapacağım inşallah.
İyi akşamlar.. Kaçtım ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder