26 Eylül 2011 Pazartesi

Siz siz olun,tarçınlı barbunyadan uzak durun.

Eve misafir gelince en çok yapılan yemekler konusunda mutlu oluyorum.Annem özeniyo felan. Sağolsun kuzenim geldi,annecim güveci felan dayadı önümüze. Oh mis. Başka zaman olsa söyle söyle 1 yılda yapar. Su böreği bile yapmış,tatlı bile var ya tatlı. Daha nolsun. Hep böyle olcaksa misafir gelsin yani.

Ama tabi hal her zaman böyle de olmuyor,anneminde her kadın gibi duygusal zamanları var,öyle tahmin ediyorum. Aksi halde 'tarçınlı barbunya'olayına asla anlam veremezdim. Gerçi hala da veremiyorum. Ben çok yakın arkadaşımı almış haftasonu diye evime gelmişim. Ev yemeği felan yicez ya tabi bizde bi heyecan. Annem de o aralar takmış Yemekteyiz programına. İyidir hoştur izlesin izlemesine de,bida denemesin ordaki yemekleri Allaşkına. Burnumuzdan geldi yeminlen. Tutmuş,adamların o kadar değişik menülerinden seçe seçe tarçınlı barbunyayı seçmiş ya şaka gibi. Yani ilk algılayamadım felan. Bak üstüne kaç ay geçti hala atlatamamışım :D şok şok şok. Bakakaldım. Sanırsınız ki tuzlu aşure. O biçim yani. 2.lokmaya geçemedim. Tabi arkadaşım ses edemedi,annemde kıza koyuyo da koyuyo. O da öyle bi anımdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder