12 Eylül 2011 Pazartesi

İlk defa dün, kendime içilesi bir çay demleyebildim. 
Face profilimde eskiye gitme işini sevdim,unuttuklarımı hatırlıyorum. Bazı şeyler hatırlanmasa daha iyi olucak biliyorum,ama er geç insanın karşısına çıkıyo işte. 
Kinyas ve Kayra'ya verdiğim arayı sonlandırdım,okudukça tad almaya başladım hatta. İlginç bi kitap. 
Ve ben,desperate housewivesa tekrardan daldım bu bitmesini hiç istemediğim tatilde. Okul hiç açılmasa yeminle sorgulamam neden açılmıyo ki diye. Hatta neden açılıyo? Açılmasın. 
Gözümde kimbilir numarası kaç olmuştur dediğim gözlüğüm -onsuz bir hiçim- , 1 karış uzunluğundaki saçımı binbir çabayla yapmaya çalıştığım topuzum,ve salaştanda salaş üstümle evde ordan kalkıp oraya yatıyorum. Öyle ki yatmaktan her yerim ağrıyo. Göz altlarım morarmak üzere, evde artık bi değişiklik olsun yüzüme renk gelsin diye oturup makyaj felan yapıyorum yani.
Bu aralar 'Gibi Gibiyim' parçasına tekrar takmış durumdayım. Sardır babam sardır. Gene.
Sıcak geceler gibi al beni kollarına bu gece
Dokunsalar ağliyacak çocuk gibiyim.. 
gibi gibiyim gibiyim gibi gibiyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder